Urządzenia z linii TravelMate wyróżniają się dobrą wydajnością, funkcjonalnością i długim czasem pracy na baterii. Teraz będą też objęte 3-letnią gwarancją producenta
Firma Acer przedłużyła gwarancję na urządzenia biznesowe z serii TravelMate. Od teraz nowo zakupione produkty zyskają dodatkowy rok standardowej gwarancji, z możliwością skorzystania z usług serwisu w trybie door-to-door.
Seria TravelMate została stworzona z myślą o firmach oraz indywidualnych klientach, którzy szukają laptopów do pracy czy edukacji. Laptopy wyróżniają się wydajnymi podzespołami, funkcjonalnymi rozwiązaniami, wysokim poziomem zabezpieczeń oraz baterią z wielogodzinnym czasem pracy.
Wydłużony czas gwarancji TravelMate obejmuje nowe laptopy, zakupione u oficjalnych partnerów marki po 1 sierpnia 2018 roku. W przypadku wystąpienia usterki w ciągu 3 lat od momentu zakupu, producent zapewnia możliwość naprawy w trybie door-to-door, czyli z bezpłatnym odbiorem i zwrotem sprzętu.
Warto dodać, że wszystkie urządzenia trafiają do oficjalnego serwisu marki Asplex we Wrocławiu, gdzie według ostatnich danych aż 97% produktów naprawianych jest w ciągu 5 dni.
Źródło: Acer, foto: Karol Żebruń
Komentarze
1Ja jestem w tych 3% i od marca im sie nie udało naprawić mojego predatora :D
A dopiszę jeszcze. Wolałbym żeby robili 10-15 dni ale dobrze a nie spieszyć sie i robić na odwal. W pierwszej naprawie zgubili mi jakąś zaślepkę w środku bo w drugiej wspomniane miałem ze czegoś brakuje :D