Serwis Asplex z Wrocławia uzyskał jeszcze lepszą ocenę klientów niż rok temu. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.
Firma Acer to jeden z tych producentów, który stawia nie tylko na jakość swoich produktów, ale też zadowolenie z obsługi serwisowej. Producent przedstawił właśnie dane za ubiegły rok… i jest się czym chwalić.
Kontrola jakości zadowolenia klientów korzystających z usług serwisu została przeprowadzona przez zewnętrzną firmę. W składzie danych weryfikujących satysfakcje znalazły się takie elementy jak:
- średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
- czas wykonania naprawy,
- ocena kontaktu z infolinią,
- ocena pracy serwisu,
- ocena usług kurierskich,
- ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Średnia ocena pracy serwisu Asplex w 2018 roku wyniosła ponad 87%, wzrastając o trzy punkty procentowe względem poprzedniego roku. Całkowita liczba napraw które została zrealizowana w ciągu 5 dni wyniosła ponad 94%. Wynik wskazuje na utrzymanie wysokiego standardu wykonywanych usług oraz szybkości prowadzenia prac przez techników.
W całym roku czas oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie przekroczył 60 sekund. Wartość ta była niezmienna dla każdego miesiąca i miała wpływ na wysoką ocenę obsługi klienta.
Zainteresowanych szczegółami na temat funkcjonowania serwisu odsyłamy do naszej relacji ze zwiedzania zakłądu Asplex.
Przy okazji warto dodać, że nadal trwają promocje na serwis urządzeń firmy Acer. Akcja Serwis Premium zakłada naprawę urządzenia w systemie door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Do czerwca objęte są nią modele z serii Predator.
Acer oferuje też 2 lata gwarancji Acer On-Site na wybrane laptopy z serii Travelmate. Producent w przypadku awarii produktu naprawi go u klienta. Właściciel laptopa nie musi więc rozstawać się ze swoim sprzętem - jest on serwisowany zdalnie bądź do właściciela wysyłana jest obsługa techniczna.
W przypadku zakupu produktu z serii professional i spełnienie warunków promocji, pozwala na skorzystanie z oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.
Źródło: Acer, foto: Karol Żebruń
Komentarze
5