Batman: Arkham City jest aktualnie jedną z najbardziej oczekiwanych gier na PC. Od samego początku było niemal pewne, że gra w wersji na komputery osobiste będzie wykorzystywać zaawansowane efekty systemu PhysX. Dzięki opublikowanemu materiałowi filmowemu możemy się przekonać, jakie będą różnice w rozgrywce ze sprzętową obsługą PhysX (karty NVIDIA GeForce) oraz bez.
Trudno ukryć, że nie pokazano tak naprawdę nic nowego, czego nie widzielibyśmy w pierwszej części Batmana. Z całą pewnością sprzętowy PhysX ma duży potencjał, ale jest on niezwykle rzadko wykorzystywany w produkcjach rozrywkowych.
Catwoman w teselowanym środowisku
Batman: Arkham City będzie korzystał również z takich dobrodziejstw bibliotek DirectX 11 jak teselacja. Na powyższym zrzucie ekranowym można sprawdzić jak ten efekt wpłynie na jakość środowiska gry. Przypomnijmy, że na premierę Batmana: Arkham City w wersji na PC musimy poczekać do 15 listopada. Polskim wydawcą gry jest firma Cenega.
Więcej o grze Batman: Arkham City:
- Batman: Arkham City - nowe trailery i zapowiedź DLC - Nightwing, Robin, Catwoman
- Batman: Arkham City: premiera gry w październiku - świetne recenzje
- Batman: Arkham City - Kapelusznik w obsadzie gry
Źródło: geforce.com
Komentarze
103Wyłączyli część efektów i że to niby jest różnica dzięki kartom.
Teraz minusujcie mnie bo nie napisalem ze nVidia to komercyjne gowno.
Tak samo było w mafii, kupa śmiecia głównie latała.
A te pasy gumowe nad drzwiami, ewidentnie wycięty efekt, bo procesor takie rzeczy bez problemu policzy.
A tak zapominając o PhysX na chwilę to tekstury miejscami są strasznej jakości. Co z tego jak postać jest poddana tesselacji skoro otoczenie jest biedne.
i pogrywam sobie troszke...
Moj cfg: I72600k@4.5ghz,8gb ram,sapphire5870....
Gierka smiga bardzo ladnie w 1920x1200 przy prawie najwyzszych ustawieniach pomijajac teslacje,ktora jakby zwalnia wszystko o dobre 15 fps ....
Ale najciekawsze jest to ,ze Physx smiga az milo..na najwyzszym poziomie gra niby ostrzega ,ze dojdzie do drastycznych spadkow bez dedykowanej karty nvidii ale nic takiego sie nie dzieje...sprawdzilem dokladnie kilka razy czy faktycznie physx dziala ...roznica jest zasadnicza....duzo wiecej na ekranie roznych smieci oraz inaczej wygladajace i zachowujace sie ubrania/szaty postaci
Czy fakt ,ze wszystko tak dobrze smiga przy 60 fps z physx wlaczonym to w jakis sposob zasluga ukladu graficznego zaimplementowanego w cpu czy poprostu 2600k z osmioma watkami i wysokim taktowaniem tak dobrze radzi sobie z liczeniem tego wszystkiego,ze karty nvidi staly sie zbedne..?
Podobnie sytuacja wyglada w Mirrors Edge - zero spadku wydajnosci....
Ktos ma moze podobny cfg i jakas teorie moze..?
pozdro 4 all
Cytat: "physx = more shit that gets in your way." jest celnym podsumowaniem :)
Żre toto mocy obliczeniowej a dodaje kilka efektów graficznych i nic więcej.
Tyle lat toto już się rozwija i nadal nic nie wnosi. eh
Teselacja, jedna z wielu sciem.
Szkoda ze nikt nie zrobi porzadku z tymi bzdurami i nie pokaze swiatu ze dx10 i dx11 to sciema i nic wiecej.
Zacznijmy od tego teselacja odpala sie na windows xp z dx9.
Nie mam ani jednej biblioteki dx10 ani dx11
Prosze skrin
http://imageshack.us/photo/my-images/822/teselacja.jpg/
Wiec co daje tak naprawde ten dx 11 ? Zeby sie odpalila teselacja wystarczy zmienic w CFG ze sie ma dx11. Smiech na sali.