Battlefield, duża łata i dodatek
Od wczoraj można zassać pierwsze DLC dla Battlefielda 3. Back to Karkand zostało udostępnione w usłudze PlayStation Network. W systemach Xbox LIVE i Origin, na dodatek będzie trzeba poczekać jeszcze kilka dni. Przesunięcie w czasie jest spowodowane umową Sony i EA, która gwarantuje japońskiemu gigantowi wyłączność przez okres siedmiu dni. O tym co znajduje się w pakiecie pisaliśmy już w informacji zatytułowanej Battlefield 3: Back to Karkand - trailer Gulf of Oman.
Idzie ku lepszemu, mamy dodatek i łatę. Czego chcieć więcej?
Drugą nowiną jest kolejny patch dla przeboju z EA Dice. Poprzedni plaster, o którym pisaliśmy m.in. w newsie pt. Battlefield 3: patch do gry poprawia płynność i balansuje moc broni - ważył pół gigabajta. Tym razem trzeba ściągnąć aż 4 GB łaty wielkiej jak dywan szejka Khalifa Bin Zayed Al Nahyana, która ma zagwarantować, że Back to Karkand w wersji na blaszaka i Xboksa zasymiluje się z BF3 bez większych problemów. Oczywiście po drodze zostanie naprawionych wiele niedoskonałości i błędów w grze, ale tego typu obietnice słyszymy za każdym razem, a jak bywa w rzeczywistości, to już kwestia sporna.
Małe porównanie map z BF2 i BF3
W sieci pojawiły się pierwsze głosy o wprowadzonych zmianach. Modyfikacje polegają głównie na poprawie balansu gry. Strzelanie w biegu zostało sprowadzone do zapominanych przeżyć z BF2 poprzez zwiększenie odrzutu. Celownik termowizyjny już nie ma takiego zasięgu a chłopaki w śmigłowcach już nie są panami przestworzy. Pełną listę zmian, ulepszeń i ozdób, które nadciągnęły wraz z łatą możecie podejrzeć tutaj. Czy modyfikacje wpłyną jakoś poważnie na grę? Jak myślicie?
Więcej o Battlefield 3:
- Battlefield 3: rekord sprzedaży poprawiony
- Battlefield 3 i genialny symulator pola walki
- Battlefield 3: mapy gdzie będzie toczyła się walka
- Jaki laptop poradzi sobie w Battlefield 3
- Jeśli nie dajesz rady w Battlefield - wynajmij ochroniarza
Źródło: pcgamer
Komentarze
51:)
Pytanie; czy można tego nie pobierać? Jak ktoś zainstalował BF3 na dysku tak że został mu 1GB wolnego miejsca to z dniem dzisiejszym nie będzie mógł już grać?
Odnośnie płynności gry, jej zoptymalizowania to kapa na całego.
O ile poprzedni patch w moim wypadku więcej napsuł niż wniósł tak po tym nie widzę żadnej różnicy.
Testowałem na sterach do radka od 11.9 do 11.12 beta i na każdych niewyjaśnione spadki fpsów i przycięcia po ok 5 min gry. Mimo,że wcześniej śmiga na ultra.
11.9 radzą sobie najlepiej jak na razie.
1) Pojazd AA stał się dużo mniej odporny na strzały czołgów = jedno trafienie i samochód się pali = nie rusza = jest zniszczony.
Jak się dobrze gra tym pojazdem to szybko dorabia się wrogów którzy za wszelką cenę chcą cię dopaść - i przyjeżdżają czołgami, c4 jeepami, czy na piechotę i próbują ubić. Teraz nawet w zwykla piechote trzeba sporo wywalić strzalow zanim padnie więc i ciężko się przed nimi bronić.
2) Z air radara zabrali wykrywanie pojazdow naziemnych - to dla pojazdu AA było często jedyna droga unikania czołgów, z którymi nawet wcześniej nie miało się żadnych szans. No i teraz C4 jeeps mogą się przebić do pojazdu dużo łatwiej.
Z mojego punktu widzenia to szkoda - pracowalem juz na 9 gwiazdkę dla pojazdu AA i miałem nadzieję na nieśmiertelnik za 10...