Główny projektant trybu sieciowego opublikował listę dziesięciu najważniejszych elementów "do poprawy".
Thad Sasser, główny projektant trybu sieciowego do gry Battlefield Hardline skompletował listę dziesięciu elementów „do poprawy”. To owoce pierwszych beta-testów z udziałem graczy.
Na podstawie odzewu graczy studio Visceral Games stworzyło listę kwestii, na które najbardziej oni narzekali podczas beta-testów. Jak chwalą się – wszystkie najważniejsze zmiany zostały już wprowadzone. Cóż to takiego zatem? Oto TOP-10 - najważniejsze zmiany w Battlefield Hardline po beta-testach:
- Ruch: prędkość poruszania się graczy została zwiększona o 10 proc., w przypadku biegu bez broni prędkość jest większa o kolejne 10 proc.
- Zachowanie kamery: zmniejszenie „skoków” przy ogniu zaporowym, ale zachowanie częściowej dezorientacji
- Survivalist: gadżet był zbyt mocny i został osłabiony, teraz gracz może „odżyć” z 1 pkt życia po 5 sekundach
- Mapa High Tension: zmniejszono efekt „trzęsienia”
- Mapa High Tension: naprawiono błąd wciągający graczy w ścianę
- Cele pod lub nad nami: ich namierzanie będzie teraz łatwiejsze
- Pojazdy specjalne: będzie ich więcej, dodatkowo – cysterny z paliwem, dodany zostanie też hamulec ręczny
- Zaklinowane samochody: (prawdopodobnie) dodana zostanie opcja przesuwania pojazdów poprzez „atak wręcz”
- Ciężkie pojazdy: w ich tylnych częściach znajdą się słabe punkty ułatwiające destrukcję
- Torba w pojeździe: jeśli będzie się w nim znajdować, w interfejsie wyświetli się odpowiednia ikonka
Te zmiany to podobno tylko początek. Już wkrótce mamy poznać kolejne szczegóły, ujawnione mają zostać również nowe tryby, gadżety i mapy. Zmiany nie ominą również kampanii jednoosobowej.
YouTuber Westie opublikował filmik podsumowujący te zmiany:
Kolejne testy planowane są na wczesną jesień.
Premiera samej gry Battlefield Hardline odbędzie się natomiast już w październiku. Platformy docelowe to PC, PS3, PS4, Xbox 360 i Xbox One.
Źródło: VG247
Komentarze
21Już nie wiedzą jak umilić grę, hehe. Nie grałem w Hardline, bo dla mnie EA po BF4 jest skończone, nie dam dziadom zarobić :P I po przeczytaniu poprawek stwierdzam że zaoszczędziłem sporo nerwów i żenującej rozgrywki :P I jeszcze jedno, jaką trzeba być zjeba... firmą by wydawać DLC jako samodzielną grę :/ Pewnie stwierdzili że za dużo graczy posiada BF4 Premium :))
DIE EA!!!! :P :)