Test gry Bioshock: Infinite na karcie graficznej Nvidia GeForce GTX 650 Ti
Test wydajności gry Bioshock: Infinite na karcie ze średniego segmentu - Nvidia GeForce GTX 650 Ti. Sprawdź jak sobie poradziła.
Bioshock Infinite zbiera naprawdę entuzjastyczne oceny. Trzecia odsłona tej serii jest przynajmniej tak dobra jak poprzednie części, a to dobrze świadczy o jej twórcach. Przeniesienie akcji z podwodnego miasta Rapture do latającego miasta Columbia wyszło grze na dobre.
Zdecydowana większość recenzentów wystawiła produkcji Irrational Games maksymalne noty. Nikt nie dostrzegł tutaj znaczących wad, a niektórzy nie znaleźli ich nawet wcale.
BioShock Infinite dostępny jest w wersji na PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Sugerowane ceny detaliczne gry wynoszą 149,99 złotych (na PC) oraz 239,99 złotych (na konsole). Trzeba jednak dodać, że niemal wszystkie sklepy oferują grę w sporo niższych cenach.
Przed dużym testem Bioshock Infinite, przeprowadziliśmy krótkie testy na karcie GeForce GTX 650Ti OC. Do gry dołączono benchmark, ale testy wykazały, że jest on wyjątkowo bezużyteczny. Przeprowadziliśmy więc testy podczas realnej rozgrywki za pomocą programu Fraps. Czas pomiaru wynosił 60 sekund, testy przeprowadzaliśmy trzykrotnie, a wyniki uśredniliśmy.
W testach wykorzystaliśmy następującą platformę testową:
- procesor: AMD FX 8350
- płyta główna: Gigabyte GA-990X-UD3
- RAM: Corsair Vengeance 2 x 8GB 1866 MHz CL9
- karta graficzna: Palit GeForce GTX 650Ti OC 1GB (1006/1375MHz)
- dysk: Seagate Momentus XT
- system: Windows 7 64-bit SP1
- sterowniki: ForceWare 314.22 WHQL
Bioshock Infinite: 1920 x 1080
[kl./s.]
Bardzo niskie | 113 28 |
Niskie | 86 28 |
Średnie | 69 27 |
Wysokie | 63 26 |
Bardzo wysokie | 49 26 |
Doskonałe | 45 25 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
GeForce GTX 650Ti OC daje sobie świetnie radę nawet przy najwyższych ustawieniach. Uwagę zwracają minimalne klatki na sekundę - w pewnych momentach potrafią one spaść właśnie do takich wartości. Takie momenty są dość rzadkie i prawdopodobnie jest to związane z doczytywaniem danych.
Wszystko wskazuje na to, że gra nie potrafi wykorzystać większej ilości pamięci RAM, ale być może zostanie to poprawione w łatkach do gry.
Już wkrótce sprawdzimy, jak wykorzystanie dysku SSD wpływa na komfort rozgrywki w Bioshock Infinite.
Źródło: informacja własna
Komentarze
47Zamiast robić głupie triki w sterach (nie wiem nawet jak to wyłączyć i ile kl/s wtedy jest na NV) powinni się zabrać za zrobienie porządnego sprzętu dla Graczy.. PZDR
Co do gry grałem i uważam, że tytuł jest naprawdę wart uwagi.
[..]SteamsteamappscommonB
ioShock InfiniteEngineConfig znaleźć plik BaseEngine.ini.
bSmoothFrameRate i z "true" zmienić na "false"
bUseBackgroundLevelStreaming i z "true" zmienić na "false"
Mi troche pomoglo, sprawdzcie u siebie.