Canon próbuje pokazać, w jaki sposób jego nowoczesne urządzenia do druku mało- i wielkoformatowego mogą pomóc marce w promocji.
Canon kontynuuje swoją misję, polegająca na tym, by dostarczać sprzęt do firmy, który sprosta wymaganiom profesjonalistów. Jednak choć dynamicznie rozwija swoje projekty i wprowadza na rynek coraz bardziej zaawansowane urządzenia dostosowane do różnych potrzeb, brakowało ostatnio ciekawych kampanii, które pokazywałyby potencjał sprzętu tego producenta w zastosowaniach kreatywnych. Ostatnią prezentacją stara się rozpocząć nadrabianie zaległości.
Firma Canon przygotowała materiał podsumowujący przygotowania przykładu zintegrowanej kampanii dla marki z branży „beauty”. Prezentacja tego przykładu odbywa się na rozpoczynających się dzisiaj targach FESPA 2017, a celem jest ukazanie sposobów, w jaki innowacyjne rozwiązania druku mogą przydać się w działaniach promocyjnych marki.
Canon skoncentrował się na pokazaniu, w jaki sposób druk mało- i wielkoformatowy może wesprzeć działania promocyjne i wyrazić kreatywnego ducha marki. Producent stara się pokazać wiele możliwości kreatywnego druku – od plakatów i fotografii wielkoformatowych, przez elementy dekoracyjne wnętrz, aż po opakowania i materiały do wysyłek spersonalizowanych. Wszystko to można osiągnąć, korzystając ze sprzętu japońskiej firmy.
Podczas realizacji Clive Booth przygotował fotografie reprezentujące motywy żywiołów: ziemi, powietrza, ognia i wody. Te zostały następnie wydrukowane. Zanim jednak przejdziemy do konkretnych urządzeń, spójrzcie na film podsumowujący ten projekt:
Producent wykorzystał w kampanii między innymi: plotery rolowe Océ Colorado 1640 i Océ ColorWave 700 do tworzenia tapet, banerów podwieszanych i grafik podłogowych, ploter płaski Océ Arizona 1280 GT i ploter tnący Océ ProCut do przygotowania opakowań tekturowych i folderów promocyjnych, plotery imagePROGRAF PRO-4000, imagePROGRAF PRO-6000S i DreamLabo 5000 do druku jedno- i dwustronnych grafik artystycznych oraz urządzenie imagePRESS C750 do wyprodukowania kartek pocztowych i składanych materiałów reklamowych.
Canon imagePROGRAF PRO-4000
„Zaprojektowana przez nas przykładowa kampania ma pokazać dostawcom usług druku, jak dzięki rozwiązaniom druku Canon mogą wprowadzić w życie najbardziej profesjonalne projekty promocyjne. Prezentując zastosowania druku na różnorodnych nośnikach, pragniemy uwolnić potencjał kreatywny i biznesowy dostawców, wspierając ich w rozwijaniu własnej działalności o nowe kanały sprzedaży i nowe rynki” – mówi Mathew Faulkner z Canon Europe.
„Dodatkowo, materiały prezentowane w strefie Canon mają inspirować klientów, którzy już myślą o rozszerzeniu oferty o nowe zastosowania mało- i wielkoformatowych rozwiązań druku, a przez to chcą zwiększać zyski” – dodaje Faulkner.
Źródło: Canon
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!