Christian Elverdam z IO Interactive wyjaśnia dlaczego stworzenie nowej gry spod znaku Hitmana zajęło aż 6 lat. Przypomnijmy - świetny Blood Money debiutował na rynku w połowie 2006 roku.
Elverdam podaje dwa główne powody - firma czekała na rozwój technologii graficznej jaką sama dysponuje oraz możliwość jeszcze lepszego zbudowania skryptów sztucznej inteligencji. To kolejny w ostatnich dniach wywód developera na temat AI, wcześniej mówił o tym Ubisoft oraz Electronic Arts.
Wracając jednak do Hitmana, IO Interactive chwali się nową technologią o nazwie Glacier 2. Przykładowo bohaterowie pokazani w trailerze z E3 będą bardzo dynamicznie reagować na strój Agenta 47. Jeśli pojawi się w ubraniu policjanta - będą traktowali go z należytym szacunkiem i zaufaniem (w końcu kto spodziewałby się czegoś niecnego po policjancie), jeśli jednak nasz bohater pojawi się w swoim firmowym garniturze, przeciwnicy nie będą tacy mili i staną się znacznie bardziej czujni. Prawdę powiedziawszy ten opis nie różni się niczym od tego co widzieliśmy w poprzednich częściach Hitmana, ale skoro twórcy twierdzą, że rewolucja, to twierdzą.
Premiera Hitman: Absolution zapowiedziana jest na 2012 roku w wersji na PC oraz konsole. Fani z lekkim niepokojem wypatrują nowej serii, zwłaszcza, że twórcy zapowiadają uproszczenia, a pierwsze materiały z rozgrywki obfitują w wartką akcję - co wbrew pozorom wcale nie było nigdy domeną Hitmana.
Mamy też dobrą wiadomość dla fanów filmu Hitman. W 2012 roku, zapewne zostanie to skoordynowane z premierą gry, ukaże się jego druga część - niestety to na razie tyle w kwestii detali. Pierwszy film mieliśmy okazję zobaczyć 4 lata temu i zdaniem niektórych, choć delikatnie igrał z ideą Agenta 47, był lepszy od kilku Bondów i stał się symbolem jednego z pierwszych naprawdę dobrych filmów na motywach gry komputerowej. Polecamy Waszej uwadze w oczekiwaniu na grę!
Więcej ze strefy gier:
- Kłótnie firmy Rockstar i twórców L.A. Noire
- Neverhood i Clayman powrócą po 15 latach
- Far Cry 3 wielki niczym dziesięć Far Cry 2
- Call of Juarez: The Cartel - gameplay rozczarował
- GTA IV z nowym modem piękne niczym Battlefield 3
Źródło: vg257
Komentarze
26"twórcy zapowiadają uproszczenia, a pierwsze materiały z rozgrywki obfitują w wartką akcję"
zabije ją
Hahha , rewolucja , przypisanie jednostce odpowiednich informacji , i Agentowi poszczególne reakcje na nie