Czy zintegrowana grafika APU AMD wystarcza by komfortowo pograć w nowego Dooma?
Nowy Doom okazał się zaskakująco dobry. Jest szybki, dynamiczny, wciągający i wymagający dla gracza. Oprawa graficzna może nie jest przełomowa, ale najważniejsze to dobra zabawa, a tej Doom zapewnia w nadmiarze.
Na łamach benchmark.pl możecie zobaczyć jak zewnętrzne karty graficzne radzą sobie z grą, a dziś sprawdzimy możliwości zintegrowanej grafiki AMD. Czy APU A10-7870K z pamięciami 2400 MHz zapewni odpowiednie szybkie działanie nowego Dooma?
W ustawieniach niskich i rozdzielczości 1360 x 768 można liczyć na około 40 klatek na sekundę, w 1600 x 900 około 30 klatek na sekundę, a 1920 x 1080 około 20 klatek na sekundę. Należy jednak pamiętać, że w czasie bardziej gorętszych akcji szybkość działania może się jeszcze zmniejszyć.
Przypomnijmy, że Doom wkrótce otrzyma on wsparcie API Vulkan, więc powinien działać jeszcze szybciej. Gdy tylko pojawi się odpowiednia łatka sprawdzimy różnice w działaniu gry.
Źródło: informacja własna
Komentarze
35W sumie nieźle jak na procek głownie przeznaczony do pracy biurowej za 650 zł.
Pokażcie jak radzi sobie i7 za 1600 zł.
PS sorry mój błąd, testowany AMD można kupić już za 545 zł.
DOOM bez 60fps to tragedia. A klatki pospadają. W piekle mi GTX970 traci na dzień dobry z połowę z FPD - ale fakt jest przepięknie.
Doom 2016 nie pokazuje całej jego mocy ale Quake 5 który na pewno już powstaje czy Wolfenstein New Order 2, który z pewnością będzie korzystał z Id Tech 6 pokarzą jego moc!!! Jeszcze ci redakorku gały wyjdą z orbit na widok grafy w tych grach!!!