Najwyższy czas, aby id software pokazało, kto rządzi na rynku gier.
"To dla nas największy komplement, kiedy ludzie grający w Rage na E3, zaglądają pod stanowisko, żeby upewnić się, że stoi tam PS3, a nie totalnie wypasiony pecet." - ten cytat z Johna Carmacka najlepiej pokazuje, że najnowsze dziecko id Software przekracza technologiczne granice i daje nam niepowtarzalną grafikę - również na konsolach, które przecież nie były dotąd głównym polem zainteresowania id. Postapokaliptyczna strzelanko-ścigałka rzeczywiście prezentuje się świetnie, co potwierdza choćby poniższy, siedmioipółminutowy trailer, udostępniony na targach Electronic Entertainment Expo:
Wycieczka do miasta Wellspring, w którym miejscowa banda chce zatruć ujęcie wody pitnej będzie tylko jedną z wielu niesamowitych przygód, które przeżyjemy, grając w Rage. Trzeba przyznać, że dzieło id software zapowiada się naprawdę obiecująco, a Carmack i spółka nie zawodzą jeśli chodzi o niesamowite osiągnięcia w dziedzinie grafiki, projektów poziomów i animacji postaci.
Rage wydane zostanie na PC, Xbox360 i PlayStation 3 w październiku. Polskim wydawcą gry jest Cenega Poland.
Więcej z targów E3:
- ArmA III - wojna wybuchnie w 2012
- Serious Sam 3 skopie tyłek Duke Nukemowi?
- FIFA 12 - Rooney, Kaka i... Lil'Wayne
- Driver: San Francisco - Dodge Challenger gwiazdą nowego trailera
- Elder Scrolls V: Skyrim - co mówią smoki?
Źródło: Blue's News
Komentarze
117Zobaczcie sobie pulpit sterowniczy w 2:00 ;]
A sam gameplay przypomina bioshocka.
HAA cell robi swoje:)
Silnik gry jest swietny i innowacyjny, narzedzia developerskie juz maja. Teraz tylko czekac na wlasciwa generacje tego silnika, ktora pojawi sie zapewne wraz z nowymi konsolami. Podobna sytuacja jak z Epic Games.
I tak Uncharted3 zmiecie wszystkie tytuły tego roku :]
"Rage? Rage jest porzadnie zrobione, ale tylko porzadnie. Nie ma tu zadnego przelomu, ktory mozna by oczekiwac po tak dlugiej przerwie, po ktorym mozna by powiedziec "o, carmack wrocil"."
Nie masz zielonego pojecia ani o tym co mowisz, ani tym bardziej o tym silniku. Megatexturing zrewolucjonizuje sposob robienia gier i pozwoli im osiagnac zupelnie nowa jakosc, jednoczesnie przy krotszym czasie procukcyjnym/mniejszych kosztach. Narzedzia developerskie maja juz gotowe, a na bajery przyjdzie pora razem z nextgenami bo aktualnie nikomu jakas totalna rewolucja graficzna sie nie opyla i wola zostac w erze dogorywajacych konsol. O wypalania sie i brak pomyslow Carmacka lepiej sie nie martw...megatexturing Carmacka bedzie wieksza rewolucja niz wszystkie jego wczesniejsz esilniki razem wziete.
Graficznie ok ale ominę ten temat od tego są spece wyżej.
Przeciwnicy poza małymi wyjątkami sami wpadają pod lufę.
Broń wygląda niczym kupiona na odpuście.
Scenografia już jest ok.
wywiad z Carmackiem z E3, w którym chwali konsole a gani pc za problemy z niedopracowanym API przez co moc pc jest hamowana, a przecież jeszcze w 2007 twierdził że konsole (a szczególnie chyba ps3) są do dzioba, widać zmienił zdanie
BTW porównajcie sobie kilka kilkanaście gierek w wersji PC/X360/PS3 w wersjach PS3 praktycznie nie istnieje pojecie filtrowania tekstur w większości gier podejdziesz bliżej obiektu a tam zamiast tekstur papka