Gry

Killzone 3: pierwszy nieoficjalny gameplay

przeczytasz w 1 min.

W serwisie YouTube pojawił się nagrany telefonem komórkowym, bez dźwięku i z przechadzającymi się w tle osobami, gameplay z Killzone 3. 

Mimo słabej jakości nagrania, śmiało można powiedzieć, że to nie KZ2, choćby ze scenerii, jak i "możliwości" ukazanej w 1:30 filmiku. Ten level/gameplay na pewno zobaczymy na zbliżających się E3 - wtedy tez zostanie on zaprezentowany w lepszej jakości.

 Zobacz także:

Komentarze

119
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Pewnie znowu będzie najładniejszą grą na konsole ;]
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      nowe screeny:
      http://img9.abload.de/img/14797_4bfeb91ad05bbdq2g.jpg
      http://img9.abload.de/img/14797_4bfeb9143929fupis.jpg
      http://img9.abload.de/img/14797_4bfeb904817e9urlh.jpg

      już teraz wygląda lepiej niż crysis 2 a to dopiero pre alpha!!!
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        jeszcze jeden screen
        http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/k3-1.jpeg

        porównanie pre alphy kz2 z pre alpha kz3:
        kz2
        http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/killzone-2-nine.jpg

        kz3
        http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/k-3-12.jpg

        kz2
        http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/killzone-2-three.jpg

        kz3:
        http://www.gamesthirst.com/wp-content/uploads/2010/05/K-3-6.jpg

        OGROMNA RÓŻNICA!
        czy jest ktoś jeszcze kto twierdzi, że z ps3 wyciśnięto już wszystko?!
        • avatar
          TheSpeed
          0
          Wulfen nie patrz na rendery, poczekaj na screeny z gry robione w czasie rzeczywistym :P
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            :))) ja tez pamietam tamten slynny trailer z killzone 2, wielu uwierzyło ze tak wyglada gra, tutaj jest tak samo, screeny sa odpowiednio podrasowane, taki poziom grafiki jest poza zasiegiem ps3
            • avatar
              Thompson
              0
              Nie no Wulfen przebijasz sam siebie. Żeby się renderami podniecać... A najlepsze jest porównanie renderów z K2 z tymi z K3. Weź sobie zobacz jakie rendery miał Alan Wake na Klocu. Czytając Twoje komentarze dochodzę do wniosku że z miejsca byś sprzedał GayStation i poleciał po kloca. A po premierze zonk.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Wulfen podnieca się screenami, które tylko na PC mogą tak wyglądać.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  No coz jak widac to dziala, dzieciaki po zobaczeniu renderow pobiegna do sklepow... oby pozniej tylko nie okazalo sie ze w rzeczywistosci jest polowa z tego i wszystko w 720p ze spadajacymi fpsami do 15.
                  W ogole to gra na padzie w fps... lol, rozgrywka w tym k3 jest tak wolna ze to az smiech na sali...
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    A jak wygląda gra lepiej bez dwóch zdań. Słynny trailer z E-3 2005 którzy to wszyscy mówili że to render prezentuje się słabo do pełnej wersji gry z 2009 roku.

                    Tutaj filmik lepiej zobacz sobie pierwsze 2 minuty z pełnej wersji gry z 2009 pózniej słynny render z 2005 jak to wszyscy ujadali że tak gra nie będzie tak wyglądać bo to render tylko.

                    A jednak...

                    http://www.youtube.com/watch?v=DsNudumdzzg

                    Po tych zdjęciach z Killzone3 to jeszcze nie to będzie lepiej tym bardziej że gra ma się ukazać dopiero w 2011.

                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Masz racje z jednym zgodzę się z tobą
                      "tak gry nawet na pc nie wygladaja"

                      Może za 2 lata będzie widać tą przepaść graficzną PC-tów nad PS3.
                      A tak na razie możecie tylko po narzekać.

                      Killzone3 GT5 i Uncharted3 tylko przyciemnią waszą ciemną stronę wychuchanych wydmuchanych wypasionych PC-tów.
                      Pokażcie mi grę w tej chwili na PC która to przebija graficznie takiego GOW3 i U2.
                      Czekam....

                      "Wiec nie wiem co ten filmik mial udowadnic wg ciebie..."

                      Miał udowodnić żebyś zmienił w końcu okulistę.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        KILLZONE ty jeszcze bana nie dostałeś?.Wulfen mówił że będzie wyglądał lepiej od crysis 2.Tylko Crysis2 też jest w wczesnej fazie alfa.Nad crysisem pracują 3 grupy.Jedna nad PC wersją a reszta na konsole.Można się spodziewać, że będą to różne gry a PC wersja będzie biła na głowę wersje konsolowe co było już oczywiste od dawna.Pogadamy jak zobaczysz Crysis 2 na 1920x1080 dx11 i extreme tesselation.Z wymaganiami to trzeba inny temat założyć ;p
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Tak tak mixtape ty byś tylko banował ludzi lepiej sam sobie daj bana i będziesz zadowolony.
                          Bo jakoś doczekać się nie możesz obrzydliwy fanboju.
                          Dobrze ze tu nie rządzisz jakby to wyglądało jakikolwiek komentarz nie po twojej myśli banował byś od razu.

                          Ogarnij się.
                          • avatar
                            Konto usunięte
                            0
                            To ty się ogarnij ze swoim fanboystwem.Nie wiesz czy UC3 wyjdzie a w tym czasie powstaną lepsze gry.OBRZYDLIWY fanboyu i te słowa podzieli KAŻDY użytkownik.
                            • avatar
                              Thompson
                              0
                              Z tym mówieniem jakoby nad Crysisem pracowały 3 grupy i każda robiła wersję na inną platforme to też przesada. Wszyscy dobrze wiemy że to tylko komercyjne gadanie pod publikę, a tak naprawdę PC'towcy dostaną shitową konwersję z konsol. Nie ma się co czarować. Sporo kasy musieliby wyłożyć żeby bądź co bądź zrobić 3 różne gry. Zresztą w jednym z wywiadów jeden z producentów przyznał jednoznacznie, że nie ma się co napalać na wersję pc tak jak na jedynkę.
                              • avatar
                                Thompson
                                0
                                Wulfen --> ty mówisz o dodaniu kilku efektów, a ja mówię o zrobieniu gry od początku do końca na daną platformę, wtedy przełom na miarę crysisa 1 byłby możliwy. A tak to wiadomo jak będzie.
                                • avatar
                                  Konto usunięte
                                  0
                                  Przełom przełomem, ale trzeba przyznać, że na konsolach też masz przełom graficzny (PSone, PS2, PS3 prawie jak upgrade PC ;p) mało tego gry zawsze wyglądają, kilka razy lepiej po 2-3 latach od daty premiery konsoli... Czepiacie się 30fps'ów na konsoli w grze typu Killzone 2 no ale właśnie ile fpsów miał Crysis w dniu premiery...? Ba, niedało się grać praktycznie na najwyższych ustawieniach... (właściwie wogóle się nie dało) więc czepianie sie do 30 fps'ów w K2 to głupota. Teraz w Crysisa da się grać... praktycznie po 3 latach od premiery... no nie wiem wolę gry jak Mass Effect 2, Battlefield BC2, czy NFS Shift które w dniu premiery wyglądaja bdb i chodzą bdb a nie po 2-3 latach... Faktem też jest, że żeby docenić Crysisa trzeba te grę grać na full detalach i to nie na jakimś 17-19" ale co najmniej 24" bo wtedy pokazuje pazur... technicznie Crysis rządzi i góruje nad takimi grami jak Killzone 2, U2 czy GoW2 ale lepsze wrażenie ogólne robią gry z konsol, sa dopracowane maja, lepsza fabułe, bardziej wciągaja, a dla mnie jak i dla wielu innych chyba jednak to jest ważniejsze.
                                  • avatar
                                    Konto usunięte
                                    0
                                    +1

                                    No i został naszym wspaniałym blaszanym marny Crysis z 2007 roku ciekawe ile jeszcze czasu będziecie się podniecać tą nudna grą.

                                    • avatar
                                      Konto usunięte
                                      0
                                      "Don't be too proud of this technological terror you've constructed" - cytując klasyka :) Pong, Tetris, Arkanoid i Pacman mają większą grywalność w jednej minucie niż całe Crysisy i Killzone'y :)

                                      Grafika nie jest ważna... liczy się miodność. Killzone 2 czy seria Gears of War podobały mi się bardziej od Crysisa, bo miały lepiej opowiedzianą historię i ciekawszych bohaterów.

                                      A... podobno szatana ktoś zapędził w kozi róg. W zamian za duszę zażądał komputera, który w dniu premiery pociągnie Crysis 2 w DX11 i przy max detalach :)

                                      I drugi żarcik - Hal w Odysei Kosmicznej wymordował załogę, bo się śmieli, że nie uciągnął Crysisa przy włączonych bajerach :)
                                      • avatar
                                        Konto usunięte
                                        0
                                        Na koniec dla wszystkich co twierdzą inaczej po lewej słynny render z E-3 2005 po prawej pełnoprawna gra z 2009.

                                        http://talkplaystation.com/wp-content/uploads/2008/05/killzone2-e3-vs-now.jpg

                                        Dziękuję za uwagę.
                                        • avatar
                                          Konto usunięte
                                          0
                                          Developerzy olewają rynek PC z powodu piractwa i głupoty graczy... w przyadku konsol ilość sprzedanych gier idzie w milionach, na PC w tysiącach... spiracone gry na konsolach to tysiące znów na PC często miliony... oni pracują mają prawo dostawać za to kasę ;/ Producenci walczyli o swoje dali zabezpieczenia antypirackie klucze, rejestracje gier itd. gracze narzekali jak na złość chcieli pokazac co to nie oni i łamali owe zabezpieczenia... doszło do tego, że grający legalnie mają gorzej niż piraci... winne są obie strony, ale to gracze powinni się starać i wykazać zrozumieniem bo producenci gier obejdą się ostatecznie bez rynku PC, a gracze PC cóż zostana przy tym co mieli, ewentualnie będą mogli o zgrozo kupić tak znienawidzoną przez siebi konsolę hehe :)
                                          • avatar
                                            Konto usunięte
                                            0
                                            komentarz usunięty - naruszenie regulaminu
                                            • avatar
                                              Konto usunięte
                                              0
                                              Może nie śmierć ale ban na 2miesiące :D
                                              • avatar
                                                Thompson
                                                0
                                                Killzone mówisz że kolejnym przełomem będzie PS4. I dobrze mówisz. Tyle że jakby nie te całe konsole to przełom mielibyśmy średnio co 2 lata na coraz to szybszych kartach graficznych i procesorach. A przez to, że konsole wychodzą co 5 lat to przełom również jest co pięć lat bo czeka się aż konsole nadgonią najnowsze trendy, dx'y i inne bajery. Konsole nie pozwalają rozwinąć się PC'tom. A producenci zamiast optymalizacji na komputerach wolą wrzucić port z kosmicznymi wymaganiami, nieadekwatnymi do często shitowej grafy (GTA IV - tekstury, cienie, brak AA)bo wiadomo skoro coś ma takie wymagania to ludzie pomyślą że musi graficznie wymiatać.
                                                • avatar
                                                  pejlowicz
                                                  0
                                                  Jak dla mnie sprawa jest bardzo prosta. PC ma większą wydajność i możliwości w generowaniu grafiki. Ale deweloperzy pisząc grę na konsolę starają się bardziej niż na PC. Mam X-a i PC i porównując dwie gry RE5 i Batmana - na PC wyglądają zdecydowanie lepiej (1080p)i animacja jest wyraźniej płynniejsza. Nie jest to zasługą optymalizacji, a większej mocy PC. Wszystkie gry multiplatformowe wyglądają lepiej na współczesnym PC niż na którejkolwiek z konsol. Jeżeli chodzi o "exclusivy" to nie ma jak porównać, chociaż niezaprzeczalnie GOW III i U2 to gry z ładną grafiką, ale zdecydowanie z wybitną grywalnością. Brak tytułów które by graficznie wymiatały na PC to nie słabe możliwości sprzętu, ale olewanie przez deweloperów rynku PC. A dla gracza nie jest ważna platforma tylko jakość gry jako całości, a nie tylko jeden element czyli grafika.
                                                  Pozdrawiam.
                                                  • avatar
                                                    Konto usunięte
                                                    0
                                                    ludzie przecież na tym filmie nic nie widać...
                                                    • avatar
                                                      Deacon_Frost
                                                      0
                                                      Boże...Co ten Mój news za emocje wyzwolił:p
                                                      • avatar
                                                        Konto usunięte
                                                        0
                                                        patrzcie jak kz2 sie zmienial:
                                                        http://ps3.kombo.com/images/media/blurb_Killzone2comparison_20090113.jpg

                                                        jesli tak samo bedzie z kz3 to bedzie graficzna masakra
                                                        • avatar
                                                          Konto usunięte
                                                          0
                                                          Fajne argumenty :D a ja uwazam ze to wlasnie przez konsole brak jest postepu graficznego... vide Crysis 2 ktory zaloze sie ze bedzie mial bardziej ograniczony engine niz 1 bo jest wlasnie robiony pod konsole...
                                                          Prawda jest niestety taka ze narazie to konsole przejely rynek gier i wiaze sie to z ograniczona grafika na pc, dlugo bedziemy czekac na wykozystanie directx 11, bo nie ma exlusiwow ktore by pokazaly na co stac pc.

                                                          Co do zawisci to jestraczej po waszej stronie, bo spamujecie glupotami na sricte pcetowej stronie. Moze nie stac na pc za 4k ? Bo widzisz na konsole to teraz kazdego stac x360 za 700 zl Ps3 za 1000, wiec co za problem ?
                                                          • avatar
                                                            Konto usunięte
                                                            0
                                                            BTW, taka grafe jak sa na konsole w rozdzialce 720p to karta za 300-400 zl pociagnie np Metro 2033, wiec przepasc cenowa nie jest taka duza bo mysle ze pc za 1500-2000 spokojnie wystarczy do 720p nawet do najnowszych gier, a zwroci sie szybciej bo gry kosztuja 100 zl mniej, jak kupowac premierowe.

                                                            Witaj!

                                                            Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
                                                            Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

                                                            Połącz konto już teraz.

                                                            Zaloguj przez 1Login