Gry

Legendarny Painkiller powraca. Jest oficjalna zapowiedź

przeczytasz w 1 min.

Podczas Future Games Show 2025 zapowiedziano reboot legendarnej polskiej gry – Painkiller. To wielka uczta dla fanów dynamicznych FPS w stylu Dooma. Premiera odbędzie się w 2025 r.

To zdecydowanie jedna z najciekawszych zapowiedzi, jakie pojawiły się w ramach wydarzenia Future Games Show 2025. Z pewnością rodzimi gracze będą zachwyceni, bowiem mowa o nowej odsłonie Painkillera – jednej z pierwszych polskich gier, które odniosły znaczący międzynarodowy sukces.

Nadchodzi nowy Painkiller – co o nim wiemy?

Za reboot odpowiada polskie studio Anshar. Kwestie wydawnicze spoczywają na 3D Realms. Nowa odsłona zaoferuje “kooperacji online dla aż do trzech graczy i rozgrywką offline” – czytamy w opisie gry na Steamie. Model rozgrywki słusznie kojarzy się z serią Doom.

Ponownie przywita nas świat “groteskowych maszkar” rodem z sennych koszmarów, które będziemy eliminować w różnorodnych biomach za pomocą klasycznych i nowych broni. Graczom do dyspozycji oddane będą cztery postacie: Ink, Void, Sol i Roch. Ich zdolności obejmują odpowiednio energię, zdrowie, siłę i obrażenia.

Data premiery, platformy, zwiastun

Nowy Painkiller zadebiutuje w drugiej części 2025 r. – konkretnej daty premiery jeszcze nie podano. Nie znamy też wymagań sprzętowych. Wiemy natomiast, że gra zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. A oto zwiastun nowego Painkillera:

Na koniec warto zapytać, czy graliście w pierwszego Painkillera? Jeśli tak, to jak wspominacie tę legendarną polską grę? Napiszcie w komentarzach, co sądzicie o powrocie tytułu.

Źródło: FGS

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    -1
    Jakiś powolny ten Painkiller, duch rozp... gdzieś uleciał.
    • avatar
      uraharu
      0
      ooo tak :) i to jest zapowiedź
      • avatar
        bbkr_pl
        0
        Zacnie! Widze, ze wyeliminowali najwieksza bolaczke serii, w ktorej wyzsze poziomy trudnosci wymagaly ciaglego lazenia tylem i nasaczania pociskami nacierajacych przeciwnikow. Zamiast zmudnego grindu na zmeczenie mamy tu agresywna ofensywe. Ciekawe czy beda tez jakies mechaniki umozliwiajace wiecej walki w pionie. Nie mowie zeby od razu robic z tego malpi gaj w stylu Doom Eternal, ale troche trojwymiaru w starciach zawsze dobrze robi strzelankom.

        Witaj!

        Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
        Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

        Połącz konto już teraz.

        Zaloguj przez 1Login