Za nami kolejna edycja szkolenia New Product Training. Firma Lenovo wykorzystała ją, by zaprezentować nowe rozwiązania oraz potwierdzić swoją silną pozycję w Polsce.
W ubiegłym tygodniu w Warszawie odbyło się szkolenie New Product Training 2019, w którym udział wzięli przedstawiciele przeszło 300 małych i średnich firm z Polski, będących istotą kanału partnerskiego Lenovo. Gigant zwrócił podczas niego uwagę, że to właśnie taka współpraca pozwala mu utrzymywać silną pozycję na rynku.
Lenovo chce być liderem dzięki współpracy
„Na rynku małych i średnich firm zwiększyliśmy swój udział do 24%, co plasuje nas na drugim miejscu – komentował Andrzej Sowiński, Country General Manager. – Chcemy być liderem w tej kategorii, dlatego przed nami wiele pracy. Liczymy również na wsparcie naszych partnerów, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej”.
Wspomniana strategia obejmuje przede wszystkim wzmocnienie pozycji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, uzyskanie statusu lidera na rynku laptopów oraz zacieśnienie współpracy z partnerami. Podczas New Product Training 2019 mogli oni poznać wiele szczegółów na temat certyfikacji oraz możliwości uzyskania wsparcia marketingowego i technicznego czy też otrzymania dostępu do rozmaitych narzędzi, na czele z portalem Lenovo Partners.
Lenovo ThinkPad to marka z renomą
Sporo czasu poświęcono też jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek tego producenta – ThinkPad. Ewelina Woldan, Brand Marketing Expert, zaprezentowała wyniki badań świadomości klientów i preferencji zakupowych, z których wynika, że marka ta cieszy się renomą, co ma też pozytywny wpływ na postrzeganie całego Lenovo.
Producent przedstawił zgromadzonym między innymi najnowsze generacje biznesowych laptopów Lenovo ThinkPad X1 Carbon, X1 Extreme, T490 i Yoga X390. Tomasz Szewczak, SMB Product Manager, zwrócił uwagę na oferowane w nich bonusy, takie jak kompleksowy system zabezpieczający ThinkShield, mechaniczna osłona kamery, fizyczny zamek w stacji dokującej czy zapewniająca prywatność powłoka ThinkGuard.
Zaprezentowano również desktopy i stacje robocze Lenovo, a także 14-calowy monitor przenośny ThinkVision M14, który waży tylko 600 gramów. Dopełnieniem całości był zaś pokaz najnowszych rozwiązań do centrów danych: serwerów, pamięci masowej czy urządzeń sieciowych.
Lenovo poprawia jakość swojego serwisu
Podczas wydarzenia przedstawiciele firm partnerskich mogli zapoznać się także z modyfikacjami związanymi z serwisem Lenovo, ocenianym przez klientów coraz bardziej pozytywnie. Jest to efekt zmiany sposobu dystrybucji części zamiennych oraz zwiększenia szybkości i jakości obsługi. Wspomniano też o utworzeniu nowego centrum serwisowego we Wrocławiu.
Źródło: Lenovo
Komentarze
11Taak... Serwisu gwarancyjnego służbowego Ideapada nie zapomnę chyba nigdy. Od wymiany płyty głównej w ramach gwarancji wymigali się wyłamanym ponoć kawałkiem plastiku w okolicach złącza karty sieciowej (przesłali zdjęcie z którego nic nie wynikało, poza tym co to ma do zawieszającego się w losowych momentach laptopa?) Zaproponowali na pocieszenie naprawę odpłatną w postaci wymiany płyty głównej w cenie przewyższającej wartość nowego laptopa tego typu. Żadna reklamacja ani tłumaczenie nic nie pomogły.
Od momentu tej "genialnej" naprawy nigdy więcej w firmie nie kupiliśmy żadnego sprzętu Lenovo i więcej nie kupimy. Lepiej dopłacić do sprzętu lepszej marki (szczególnie że lenovo nadmiarem jakości wykonania nie grzeszy) i mieć serwis, który przyjedzie do nas na miejsce w razie potrzeby i nie będzie robił cyrków z tym, za co się przecież płaci.
Bo telefon mam jeszcze na gwarancji, a łaty bezpieczeństwa są z 1 listopada 2017.
Ideapad to inna bajka. Migający wyświetlacz naprawiali reinstalacją Windowsa a dopiero gdy to nie pomogło to w rozpaczy wymienili jednak taśmę. A trwało to i trwało.