Problemy z grafiką w najnowszych grach? Gry komputerowe nie mają wystarczającego poziomu realizmu? Wszystko ma ulec zmianie za sprawą architektury Larrabee autorstwa Intela. Intel planuje rewolucję w świecie grafiki komputerowej - głównym sprawcą zmian ma być architektura Larrabee. Została ona zaprojektowana we współpracy z najlepszymi na świecie ekspertami od grafiki 3D i zapewni lepsze możliwości programistom gier oraz interfejsów. W Larabee jednostki renderujące DirectX i OpenGL mogą być w pełni programowalnymi potokami graficznymi. Ponadto natywny model programowania Larrabee umożliwi tworzenie szerokiej gamy aplikacji równoległych.
Komentarze
2Co do Directx to kolejny pewnie pic na wode , dodanie paru bajerow i fps - 50% w porownaniu do starszej architektury ... ^^ jak to mialo miejsce chociazby z Crysis gdzie dx9 po odpaleniu vhigh dawalo takie same widoki jak ten wspanialy dx10 ^_^ i zeby bylo smieszniej ma sie wiecej fps pod dx9 niz dx10 ^^ a widoki takie same ...