Serwis Fudzilla dowiedział się ciekawych rzeczy bezpośrednio od firmy Intel. Przedstawiciel korporacji wyznał, że większość klientów nadal zdecydowanie lepiej kojarzy markę „Pentium” niż np. linię „Core” czy „Centrino”. Mowa tu o rozpoznawalności na rynku poszczególnych produktów firmy.
Okazuje się jednak, że popularność „Centrino” jest coraz większa. Można stwierdzić, że klienci coraz lepiej kojarzą hasło „Centrino” z konkretnym produktem. W przypadku marek „Core 2”, a zwłaszcza „Core i7” produkty dużo lepiej kojarzone są przez entuzjastów i prawdziwych zapaleńców będących na bieżąco z najnowszymi technologiami.
Co ważne, Intel na razie nie zamierza rezygnować z marki „Pentium”, jednak w najbliższej przyszłości to właśnie marki „Core 2” oraz „Core i7” będą w centrum zainteresowania firmy. Przypomnijmy, że marka „Pentium” zadebiutowała na rynku niemal 16 lat temu. Stało się to dokładnie 22 marca 1993. Intel zaprezentował wówczas następcę linii 80486 (i486).
Tak wyglądała reklama procesorów Pentium w 1994 roku
Źródło: Fudzilla
Komentarze
12choć u mnie następcą 486DX2 był tańszy Cyrix 133@166.. dopiero później Pentium 200 MMX..