Test gry Medal of Honor: Warfighter na karcie graficznej AMD Radeon HD 7770
Karta ze średniej półki daje radę
Właściciele praw do marki Medal of Honor nie ustają w wysiłkach, by kolejne odsłony gry okazały się hitem. Niestety, najnowsza część MOH: Warfighter nie zebrała entuzjastycznych recenzji.
Eh, gdzież te emocje, które przeżywaliśmy podczas ataku na plażę Omaha w Allied Assault? Opinie graczy dotyczące Warfightera są podzielone - niektórzy wskazują, że gra wcale nie jest zła, chociaż nie wybitna, jednak wiele głosów jest negatywnych. Dobrego odbioru gry nie ułatwiły również błędy techniczne, które doprowadzały graczy do szewskiej pasji.
Z pewnością Warfighter potrafi dostarczyć dobrej zabawy zarówno w trybie dla pojedynczego gracza, jak i multiplayer, a fala krytyki, która na niego spadła była nieco przesadzona. Trudno jednak dziwić recenzentom i graczom, bowiem bugi w grze potrafią być naprawdę irytujące. Miejmy nadzieję, że producent szybko się z nimi upora.
Akcja Warfighter rozgrywa się w czasach współczesnych, a gra korzysta z silnika Frostbite 2, znanego z Battlefield 3. Rodzimych graczy na pewno zainteresuje to, że w czasie kampanii można spotkać żołnierzy polskiej formacji GROM, jak i wcielić się w nich w czasie rozgrywki multiplayer.
W testach wykorzystaliśmy następującą platformę testową:
- procesor: AMD FX 8350
- płyta główna: Gigabyte GA-990X-UD3
- RAM: Corsair Vengeance 2 x 8 GB 1866 MHz CL9
- karta graficzna: VTX Radeon HD 7770 1 GB
- dysk: Kingston SSDNow V200+ 128 GB
- system: Windows 8 64-bit
Medal of Honor: Warfighter - 1920 x 1080
[kl./s]
Niskie | 77 69 |
Średnie | 62 57 |
Wysokie | 44 40 |
Ultra | 31 27 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Jak widać na powyższym wykresie, karta z niższego segmentu średniego, jaką jest Radeon HD 7770 radzi sobie z grą bardzo dobrze i dopiero ustawienia Ultra powodują spadek płynności, który odbija się na komforcie rozgrywki.
Źródło: informacja własna
Komentarze
60Jeśli chodzi o nowe wersje Windowsa to zawsze podchodzę ciut sceptycznie i z rezerwą.Pamiętam gdy wchodził 95,98 i jak spora część użytkowników zachwycała się nowymi okienkami.Później nadszedł czas XP i tu zaczęły się schody.Ciężko wymagać od czegoś nowego aby z klucza nie posiadało żadnych błędów czy wad.Póki co wszystko świetnie sprawuje się pod Win 7, a moja opinia jest taka,że trzeba się uzbroić w cierpliwość.Co do samego MoH to uważam,że gra ma dobrą optymalizację,gdyż działa nawet na mniej zaawansowanych konfiguracjach,co świadczy raczej na plus.Każdy gra tym na co go stać-przecież to Polska;) Zupełnie inaczej było z METRO 2033 czy GTA 4.Pozdrawiam
i spadek byl ogromny, dopiero na W7 gra byla plynna
wiec W8 to istny niewypal i nie polecam tego crapu bo sie zawiedziecie.
zerknij sobie bo możliwe że coś nie tak masz u siebie -
http://www.dobreprogramy.pl/Windows-a-gracz,Blog,36335.html
nie żebym na siłę starał się bronić 8 , bo dla mnie osobiście - pominę ten system tak samo jak pominąłem Vistę
Czemu nigdy nie włączacie vsynca? Przecież bez niego nie da się zupełnie grać, oczy bolą od ciągłego ścinania obrazu.
Tu też nie dali ani AA ani vsync, bo pewnie byłby pokaz slajdów...
To jest karta z low endu, ok bak AA i low można jeszcze zrozumieć, ale brak vsynca??
na full detalach 20-26 fpsa :)
czekam na coś bardziej wymagającego... :p
Nom widac na tej stronie ze roznica jest 0.1 - 0.5% wieksza w W8 pod wzgledem wydajnosci. Moze faktycznie cos u mnie nie tak, mimo to na W8 mam FPS a na W8 o wiele wiecej na kazdej grze wiec zostane na W7. Kto chce niech przetestuje system u kazdego bedzie inaczej dzialac.