Microsoft tworzy designerskie wersje znanych myszy - Touch, Express i Wireless Mobile Mouse 3000 v2
Funkcjonalność i jakość wykonania myszki to jedno, a jej wygląd - drugie. Celem firmy Microsoft Hardware, jak sama przyznała, jest połączenie obydwóch tych cech. Dlatego też zaprezentowane zostały specjalne wersje znanych, najnowszych gryzoni MS, które mocno wyróżniać mają sie przede wszystkim wyglądem.
Jednym z pierwszych natomiast gryzoni, który doczekał się specjalnej edycji w tym roku był Wireless Mobile Mouse 3500. Zaprojektowane przez artystów obudowy wprowadziły pewną świeżość na rynek myszek. Od tego czasu, Microsoft co chwilę „wypuszcza” na rynek urządzenia z mocno odbiegającymi od normy obudowami.
Jedną z nowości pod tym względem była jesienna wersja Wireless Mobile Mouse 3000 v2. Po niej, do oferty dołączyła limitowana edycja modelu Arc Touch Mouse. Gryzoń, który już w swojej podstawowej wersji odznaczał się interesującym designem, teraz dostępny będzie w dwóch innych wersjach kolorystycznych, mianowicie szarym i białym ze zdobiącymi żłobieniami.
Niedawno na rynku pojawił się także model Express Mouse. W tym przypadku, zwykłą białą myszkę wzbogacono kolorowymi obwódkami, które zupełnie zmieniły oblicze tego urządzenia.
Microsoft najbardziej wydaje się jednak promować swoją serię Touch, w skład której wchodzą myszki Touch Mouse, Explorer Touch Mouse oraz Arc Touch Mouse i to w tej linii każe zwracać największą uwagę właśnie na design. Najbardziej wyróżniającą się jednak w nich cechą jest zastosowanie dotykowego panelu w miejsce standardowej rolki przewijania.
Wracając do wyglądu, gigant z Redmond przede wszystkim stawia na odważną kolorystykę z ciekawymi wzorami. I tak, mysz Explorer Touch Mouse dostępna jest 4 wersjach – czerwonym, wiśniowym, czarnym oraz szarym; Arc Touch Mouse – w czarnym, białym i szarym; Touch Mouse – w standardowym czarnym lub w specjalnej białej wersji artystycznej, w której obudowa ma wypalany laserowo wzór abstrakcyjny.
Kolor myszy i rodzaj obecnego na niej wzoru, z kwestii drugo- czy nawet trzecioplanowej awansowały na jedne z głównych czynników decydujących o wyborze konkretnego urządzenia. Kiedy klient staje przed regałem wypełnionym myszami komputerowymi i nie wie, czego szukać, najszybciej zwróci uwagę na to, co wyróżnia się nietypowym kształtem lub barwą – powiedział Marcin Gutkiewicz z Microsoftu. – Kolorowe gadżety świetnie sprawdzają się także w roli prezentów, choćby tych gwiazdkowych. Microsoft przez lata postrzegany jako firma nakierowana na klientów biznesowych, a przez to wybierająca poważne i zachowawcze projekty wizualne, zmienia swoje oblicze. Pragniemy pokazać, że nasze akcesoria tworzone są z myślą o zróżnicowanej grupie odbiorców, także o tych, którym zależy na nieszablonowych i designerskich rozwiązaniach.
A czy Wy zwracacie uwagę na oryginalny wygląd myszy? Czy jest to główna kwestia przy wyborze gryzonia?
Więcej o myszach:
- Logitech M525: mysz pracująca 3 lata na baterii AA - dla prawo i leworęcznych użytkowników
- Media-Tech Ray RF – mysz stworzona dla kobiet
- Media-Tech Viper RF – mysz o nowoczesnym designie
- Microsoft Explorer Touch Mouse oficjalnie w Polsce
Źródło: Microsoft, Newlaunches
Komentarze
3