MINIMALNE wymagania dla nadchodzącej megastrzelanki zostały ujawnione – i są dobre wieści dla tych, którzy nie mają dość sprzętu, aby w najbliższych sześciu miesiącach urealnić Crysis.
Splash Damage udało się zminimalizować wymagania sprzętowe – mimo aktualizacji silnika Doom 3, w skład której wchodzą osławione algorytmy megateksturingu Johna Carmacka. Demo wypuszczone w poniedziałek wymaga zaledwie karty klasy GeForce FX 5700, a karta Radeon 9700 ze złotej ery ATI stanowi dla czerwonej drużyny minimum.
Jeśli chodzi o procek, to Pentium 4 2,8GHz lub Athlon XP 2800+ wyznaczają dolną granicę – choć trzeba do tego dodać 200MHz, jeśli pracujemy pod systemem Windows Vista. Właściciele tego systemu operacyjnego tracą też jeśli chodzi o wymogi pamięciowe - 512MB RAM dla XP, 768MB dla Vista. I to tyle w kwestii Visty jako szczytowej platformy giercowej.
Demo zawiera tylko jedną mapę, o nazwie Valley, osadzoną w usianym Stroggami Yosemite. Zrównoważono je i ulepszono od czasu wcześniejszej wersji beta.
Choć łatwo ganić brak rozwoju w grach PC, na pewno nie jest łatwo napisać kod, który daje się skalować od 8800 Ultra SLI do FX 5700. A konkretnie – czy to nie smutne, że Radeon 9700 jest do dziś ciągle ulubioną kartą ze stajni ATI?
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!