Wydarzenia

Nowa aplikacja CRM na iPada

przeczytasz w 2 min.

Firma update prezentuje CRM.pad 2.0

CRMpad 2

update software AG, jeden z czołowych europejskich producentów systemów CRM, zaprezentował nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Ta aplikacja na iPada oferuje funkcje systemu CRM zapewniające zespołom sprzedaży i serwisu bardziej skuteczną obsługę klienta.

Podczas pracy nad nową wersją, programiści skoncentrowali się na poprawie przejrzystości i wygody użytkowania. Lepsza struktura interfejsu, funkcje dostosowane do praktycznych zadań oraz tryb offline zapewniają wzrost efektywności i elastyczności pracy. CRM.pad jest jedną z pierwszych na rynku natywnych aplikacji na iPada, które umożliwiają prowadzenie działań sprzedażowych i serwisowych z poziomu systemu CRM. W ciągu ostatnich dwóch lat, projektanci pracowali nad designem i funkcjonalnościami CRM.pad 2.0, zwracając szczególną uwagę na wydajność i przyjazne środowisko pracy dla użytkownika.

Nowa funkcja szybkiego dodawania sprawia, że ukończenie zadania jest łatwiejsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Informacje o produktach mogą być prezentowane i wyświetlane w różnych trybach, dowolnie definiowanych przez użytkownika. Wprowadzanie danych o produktach do ofert i zamówień, dokumentacja dotycząca produktów w punkcie sprzedaży oraz przekazywanych próbek jest zatem szybka i łatwa. W każdym przypadku dane mogą być błyskawicznie wprowadzane i edytowane bez niepotrzebnych ruchów palca po ekranie.

Konsola, centrum sterowania i wyszukiwarka są zawsze dostępne u góry ekranu, co zapewnia użytkownikom stały dostęp do najważniejszych funkcji aplikacji CRM.

  • Przejrzysta budowa konsoli umożliwia użytkownikom dostęp do odpowiednich procesów, takich jak np. zarządzanie ofertami. Ułatwia to szybkie wyszukiwanie informacji podczas wizyt u klienta.
  • Centrum sterowania pozwala użytkownikom na przełączanie się między różnymi procesami pracy oraz ich równoległe wyświetlanie, a także definiowanie ustawień.
  • Użytkownicy mogą otworzyć wyszukiwarkę jednym dotknięciem palca, bez przerywania bieżącego procesu. Rozwiązanie umożliwia dostęp do dodatkowych informacji o kliencie z poziomu procesu i wykorzystania ich w celu dalszej kontynuacji zadania. Wcześniej wprowadzone dane zostają zachowane, co pozwala unikać niepotrzebnych dodatkowych kroków.

Aplikacja CRM.pad 2.0 pozwala zarządzać danymi nawet bez połączenia z Internetem. Funkcje dostępne są zarówno w trybie offline, jak i online. Jeśli podczas wprowadzania danych urządzenie ma ograniczony dostęp do Internetu, nie ma to wpływu na pracę. Dane są automatycznie przesyłane do centralnej bazy danych CRM, gdy tylko połączenie internetowe zostaje przywrócone.

CRM.pad 2.0 będzie dostępny od 9 września w wersjach dostosowanych do poszczególnych branż, takich jak: budownictwo i budowa maszyn, farmacja, technologia medyczna, sektor finansowy oraz dóbr konsumpcyjnych. CRM.pad wspiera model iPad 2 lub wyższy i działa na systemie iOS 7.0 lub wyższym.

Poniżej prezentujemy zrzuty z aplikacji CRM.pad 2.0

CRM.pad 2.0

CRM.pad 2.0 - Control Center

Szybkie wyszukiwanie

Lista produktów

Szczegóły o firmie

źródło: update software

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login