Pierwszego czerwca, na rozpoczęciu targów Computex 2010 w Taipei, NVIDIA najprawdopodobniej zaprezentuje kartę GeForce GTX 460.
Nowy GTX 460 będzie bazować na poddanym kuracji odchudzającej chipie GF100. Zamiast 448 jednostek shader, jak ma to miejsce w starszym bracie GTX 470, najprawdopodobniej otrzymamy ich 384. Analogicznie, zamiast 56 jednostek teksturowania TMU otrzymamy prawdopodobnie tylko 48. Ponadto chip powinien mieć nieco uszczuplony interfejs pamięci, do 256-bit GDDR5, a także tylko 32 jednostki odpowiadające za wygładzanie krawędzi ROP. Nie wykluczone jest również że zostanie uszczuplona sekcja zasilania karty.
Tak ma się przedstawiać specyfikacja GTX 460 na tle "starszych braci":
Na papierze GTX 460 ma duże szanse na wydajność zbliżoną do konkurencyjnego produktu ATI HD 5830, który w dniu premiery nowego GTX-a będzie można kupić za około 230-240 dol. NVIDIA będzie więc musiała ustalić cenę około 250 dol., aby mógł być to produkt konkurencyjny dla kart ATI.
Źródło: http://vr-zone.com, http://www.hardware-infos.com
Zobacz także: |
Komentarze
55http://www.youtube.com/user/trubritar?blend=1&ob=4#p/u/0/RSOJucZwe7I
Myślcie, co chcecie, ale jeżeli nie robicie w grafice to dopłacanie pieniędzy tylko po to żeby kamień w grze realistycznie spadał.. Sorry nie rozumiem tego.. i nawet 20 FPSów więcej w grze nie pomoże..