Pionierzy w dziedzinie HPC, pierwszy pokaz procesorów GPU następnej generacji, pokazy demo platformy RealityServer. Super Computing Show 2009 to najważniejsze wydarzenie dla naukowców oraz specjalistów branży obliczeń wysokiej wydajności.
To również impreza, która obfituje w pionierskie pokazy nowoczesnych technologii i rozwiązań wykorzystywanych w badaniach naukowych, obliczeniach finansowych, projektowaniu przemysłowym 3D czy przemyśle wydobywczym.
Wybitne osobistości w dziedzinie obliczeń wysokiej wydajności (HPC) będą przemawiać na stoisku firmy NVIDIA podczas konferencji SC09 (m.in. Jack Dongarra z Uniwersytetu Tennessee; Satoshi Matsuoka z Instytutu Technologii w Tokyo ; Jeff Vetter z laboratorium Oak Ridge National Labs; naczelny naukowiec w firmie NVIDIA, Bill Dally), która odbywa się w Portland, USA, w dniach od 15 do 20go listopada 2009. Na stoisku pokazywane również będą nowe produkty Tesla zbudowane w oparciu o najnowszą architekturę GPU o kodowej nazwie “Fermi.”
Rozwiązania obliczeń wysokiej wydajności NVIDIA Tesla GPU będą również pokazywane w ramach wystaw m.in. na stoiskach Los Alamos i laboratorium Oak Ridge National Laboratories. Dodatkowo będzie można obejrzeć prowadzone na żywo prezentacje obliczeń 3D bazujących na cloud computing z wykorzystaniem ostatnio wprowadzonego rozwiązania – platformy NVIDIA RealityServer. Platforma pokazuje jak potężnym rozwiązaniem jest połączenie procesora graficznego i oprogramowania pozwalającego na strumieniowanie online interaktywnych, fotorealistycznych aplikacji do komputera PC, notebooka czy smartfona.
Na stoisku firmy Microsoft można będzie zaczerpnąć informacji oraz przyjrzeć się działaniu pierwszego na rynku środowiska programistycznego dla współpracujących ze sobą GPU/CPU, o kodowej nazwie Nexus, zaprojektowanego dla twórców pracujących z Microsoft Visual Studio. Inne rozwiązanie - OpenCL Visual Profiler, autorstwa firmy NVIDIA - pokazywane będzie na stoisku Khronos Group.
Więcej informacji znaleźć można pod adresem: nvidia.com/object/sc09.html
Źródło: informacja prasowa
Komentarze
20Wiem, że łatwo rozwiązać problem z punktu widzenia skutku. Do tego producentom będzie to bardzo na rękę, bo jakiego crapu nie wydadzą, to i tak zapłacisz abonament i tak.
Przyczyną jednak raczej jest cena i coraz większe "niedorobienie" i uproszczenie gier. Biorąc np. takiego COD'a gdzie cena z kosmosu daje nam 4-5h gry. Dla mnie Cloud to utopia i tyle.