Według pomysłodawcy, firmy Samsung, takie rozwiązanie jest wręcz doskonałe dla salonów fryzjerskich. Coś w tym jest.
Nowoczesne technologie cyfrowe powoli docierają do kolejnych sektorów i branż. Kolejny przystanek to salony fryzjerskie – to właśnie z myślą o nich firma Samsung stworzyła swój najnowszy produkt – lustrzany wyświetlacz.
Lustro Samsunga to w rzeczywistości 55-calowy wyświetlacz OLED z powłoką lustrzaną. Cztery takie urządzenia pojawiły się w jednym z południowokoreańskich salonów, w ramach eksperymentu. Dzięki nim przygotowywanie stylizacji ma być większą rozrywką dla klienta.
Nie o samą rozrywkę tu jednak chodzi. Przede wszystkim lustro to pozwala klientowi lub klientce zobaczyć różne cięcia, kolory i inne informacje na temat fryzur. Dzięki wykorzystaniu paneli OLED udało się osiągnąć bardzo wysoką jakość. Oczywiście istnieje też możliwość dezaktywacji nakładek – wówczas wyświetlacz pełni funkcję zwykłego lustra.
Jeżeli test przebiegnie pomyślnie, Samsung będzie chciał rozpocząć na dobre produkcję i dystrybucję takich OLED-owych luster. Zastosowanie dla nich widzi przede wszystkim w branży modowej i dekoratorskiej.
Źródło: The Verge, Samsung
Komentarze
6OLEDy niestety sie wypalaja, wiec statyczne obrazy, typu odbicie lustrzane srednio sie sprawdzaja...