Kilka dni temu NVIDIA dostarczyła sterowniki PhysX dla konsoli Sony PlayStation 3 - pisaliśmy o tym w tym newsie. Teraz podejmuje współpracę w zakresie wprowadzenia narzędzi programistycznych dla konsoli Wii. Od wczoraj pakiet SDK PhysX jest dostępny dla zarejestrowanych deweloperów konsoli Nintendo Wii.
Cały pakiet SDK umożliwia programistom wykorzystanie nowego silnika fizycznego oraz w pełni funkcjonalnego API. Pozwala to animatorom, twórcom gier na tworzenie coraz lepszych efektów fizyki w czasie rzeczywistym.
Wii nie ma za duzej mocy, ale do jakiegos zaawansowanego tenisa bedzie jak znalaz; ;p
sevae
0
Wow! Co prawda przewidziałem, że jeżeli physX ma stać się standardem nVidia będzie uruchamiać to na wszystkim, ale żeby tak szybko na sprzęcie z kartą ATI?!
AMD powinno teraz zakazać używania physX na sprzęcie ze swoimi kartami :)
Konto usunięte
0
A mi się grafika bez Physx bardziej podoba...
Konto usunięte
0
sranie w banię z tym physx, znowu nvidia sobie grób kopie, ale tym razem znacznie większy bo robi obsługę tego badziewia na kartach konkurencji, w dodatku starych i mało wydajnych. To oznacza że physx jest typowo robiony sterownikami.
Ale można się domyśleć czemu to robią- zaraz nalepią naklejki na wii i ps3 z napisem nvidia, geforce i mają darmową reklamę;
nvidia precz!
Witaj!
Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.
Komentarze
5AMD powinno teraz zakazać używania physX na sprzęcie ze swoimi kartami :)
Ale można się domyśleć czemu to robią- zaraz nalepią naklejki na wii i ps3 z napisem nvidia, geforce i mają darmową reklamę;
nvidia precz!