Pillars of Eternity II dotrze też na PS4, Xbox One i Nintendo Switch [AKT.]
Ekipa Obsidian Entertainment zaprosiła do współpracy zespół Red Cerberus, dzięki czemu gra Pillars of Eternity II: Deadfire będzie mogła trafić nie tylko na komputery osobiste, ale też na trzy konsole obecnej generacji.
Aktualizacja, 17 grudnia 2018: Wiemy już, że gra Pillars of Eternity II: Deadfire nie zadebiutuje na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch w tym roku. Informację tę oficjalnie potwierdziła firma Obsidian Entertainment.
Wygląda na to, że przeniesienie tego naprawdę udanego, ocenianego na 9 z minusem erpega na konsole nie przebiega tak sprawnie jak miało, bo nie tylko premiera została przesunięta na rok 2019, ale też nie poznaliśmy konkretnej, a nawet przybliżonej daty.
Przy okazji potwierdzono, że konsolowe wydanie gry Pillars of Eternity II: Deadfire zostanie wzbogacone o wszystkie rozszerzenia, jakie trafiły do pecetowców. Przypomnijmy, że trzy oficjalne DLC to Beast of Winter, Seeker, Slayer, Survivor oraz The Forgotten Sanctum. Ostatni z tych dodatków ujrzał światło dzienne kilka dni temu (wraz z aktualizacją 4.0.0).
News, 7 lutego 2018: Ci, którzy grali w jedynkę, mają powody, by wierzyć, że Pillars of Eternity II: Deadfire będzie poważną kandydatką do tytułu gry roku – i to, jak się okazuje, nie tylko w kategorii PC.
Pod koniec stycznia ekipa Obsidian Entertainment ogłosiła, że druga część serii Pillars of Eternity zadebiutuje na rynku 3 kwietnia. Minęło tylko kilka dni, a zespół powrócił z kolejną gorącą informacją: potwierdzono, że odsłona obdarzona podtytułem Deadfire trafi nie tylko na pecety, ale też na konsole.
PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch – właściciele każdego z tych trzech urządzeń będą mogli bawić się przy tym nawiązującym do klasyki gatunku erpegu. Twórcy nie zdradzili, kiedy dokładnie pojawi się taka możliwość, ale zapowiedzieli, że premiera odbędzie się jeszcze w tym roku. Nad konsolową wersją gry czuwają Brazylijczycy z Red Cerberus.
O pracach nad grą Pillars of Eternity II: Deadfire po raz pierwszy usłyszeliśmy rok temu. Przez te 12 miesięcy produkcja poważnie urosła i zapowiada się coraz lepiej. Twórcy podsumowali to w (przedświątecznym) filmie, który możecie obejrzeć poniżej:
Źródło: Game Informer
Komentarze
3Poprawcie proszę, bo aż boli jak się na to patrzy.