e-IC 2.0 to nowy system internetowej sprzedaży biletów w PKP Intercity. Twórcy obiecują, że kupno biletów będzie "szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek".
Testy beta platformy e-IC 2.0 ruszyły w październiku ubiegłego roku, ale początkowo była ona mocno okrojona funkcjonalnie, a użytkownicy musieli się liczyć z mniejszymi i większymi problemami. Po 10 miesiącach testy zostały zakończone i usługa doczekała się oficjalnego debiutu.
e-IC 2.0 w PKP Intercity już jest
System e-IC 2.0 wnosi nowocześniejszy i bardziej przejrzysty interfejs, który:
- umożliwia wygodne wyszukiwanie połączeń z nie tylko po konkretnych stacjach, ale i miastach;
- pozwala na wyszukiwanie połączeń w dwie strony z możliwością dodania stacji pośrednich;
- wyświetla pełny podgląd trasy oraz informacje na temat dostępności miejsc w wybranym pociągu;
- automatycznie sugeruje promocyjne oferty i aktywuje przysługujące ulgi;
- czytelnie podsumowuje całe zamówienie z uwzględnieniem przyznanych ulg dla wszystkich pasażerów;
- pozwala na wybranie udogodnień, takich jak połączenia bezpośrednie, strefa gastronomiczna, Wi-Fi, klimatyzacja, strefa ciszy, miejsce do spania, platforma dla osób niepełnosprawnych czy przedział dla dzieci;
- pozwala na zakup biletu bez konieczności zakładania konta;
- interfejs w języku angielskim;
- umożliwia stworzenie profilu zakupowego, który ułatwi kupno podobnych biletów w przyszłości.
Nowa platforma zakupu biletów dostępna jest na stronie ebilet.intercity.pl, która została zoptymalizowana także pod kątem urządzeń mobilnych.
PKP Intercity informuje, że wartość umów na budowę, wdrożenie i utrzymanie nowej platformy internetowej przez 5 lat przekroczyła 143 mln zł.
Komentarze
5o braku klimatyzacji już nie wspomnę..
Dlaczego autor nie zrobił tego tekstu jako link? Czy to zabronione na benchmark.pl aby zew. liniki nie były aktywne?