Choć opinie na temat tego czy lepsza jest FIFA czy jednak PES są dość podzielone, wyniki sprzedaży przemawiają na korzyść tej pierwszej.
Warto przeczytać: | |
O Assassin's Creed: Revelations wiemy (prawie) wszystko! | |
Wiedźmin i naga Triss po rosyjsku (18+) |
Ambicje twórców Pro Evolution Soccer są jednak zdecydowanie wyższe, zaś producenci nie chcą, by ich gra stanowiła jedynie alternatywę dla osób wolących inne ujęcie futbolu. PES w ich założeniu ma się sprzedawać choć po części tak dobrze co FIFA i właśnie temu celowi poświęcona ma być zapowiadana rewolucja.
Pete Stone, brytyjski przedstawiciel Konami, zauważa, że problem Pro Evolution Soccer nie leży w grywalności, którą śmiało może równać się ze swoim rywalem, a raczej w innych czynnikach. Choć nie wymienia, o które konkretnie chodzi, można się domyślać, że prawdopodobnie ma na myśli liczne licencje oraz zakrojoną na szeroką skalę kampanię reklamową.
Przyznaje też, że nie jest to proces natychmiastowy. "Komercjalizacja" serii zajmie kilka lat.
A o samym PES 2012 póki co nie wiemy zbyt wiele. Pojawiły się plotki, jakoby do sklepów miał trafić dopiero w marcu 2012 roku, jednak nie zostały one potwierdzone. W niellicznych wypowiedziach twórców czytamy jedynie o poprawionej sztucznej inteligencji tak w ataku, jak i obronie. Jeśli jednym z filarów komercjalizacji PES jest tworzenie szumu medialnego, to cały plan rokuje wyjątkowo kiepsko.
Źródło: vg247
Polecamy artykuły: | | |
Tablet czy netbook - co jest lepsze? | AMD Phenom II X4 980 Black Edition - cztery rdzenie w dobrej cenie | EFI vs BIOS - najważniejsze różnice |
Komentarze
16Prześledźcie sobie wypowiedzi Takatsuki z ostatnich lat (w Google: Seabass talks): agresywny marketing nie mający odzwierciedlenia w rzeczywistości. "Komercjalizacja" Pro Evolution Soccer trwa już kilka lat, a jedyny jej efekt to spadek jakości produktu.