Wszystkich szefów, prezesów i przełożonych oficjalnie przepraszamy za opublikowanie tej informacji. Jak się okazuje umieszczenie w logo Google gry komputerowej miało niemal katastrofalne skutki!
Ciężko jest podać dokładną kwotę, ale analitycy są pewni - pojawieni się Pac-Mana na łamach najczęściej odwiedzanej strony świata przyniosło straty finansowe. Dość wspomnieć, że internauci na całym świecie oddali mu (łącznie) 4 819 352 godzin swojego czasu - w większości przypadków czasu spędzanego w pracy.
Jak wyliczyła firma RescueTime - przeciętny internauta spędza na łamach Google 11 sekund dziennie. W piątek wynik ten wzrósł jednak aż do 47 sekund. Przypominamy - to jest średnia, strach więc pomyśleć ile czasu sympatycznemu Pac-Manowi poświęciły niektóre z pojedyńczych jednostek.
RescueTime całkowicie hipotetycznie prognozuje, że firmy straciły w ten sposób około 120 483 800 (biorąc pod uwagę koszt godziny pracy wynoszący 25 dolarów). Za tyle pieniędzy moglibyśmy zatrudnić cały (liczący blisko 20 000 osób) zespół Google na sześć tygodni. Strach pomyśleć jakie spustoszenie sieje w rodzimym przemyśle nasz cykl Flaszka Tygodnia.
Źródło: Geek.com
Komentarze
18Haha :D Niezly zart. Mysle ze jednak wiekszosc z tych internautow nie zarabia polowy z tego.
O matko,przez takie badania stracilem czesc wyplaty(podatek-.-)
Nie dajmy się wciągać w chore wyliczanki amerykańskich mózgów!