Samsung po raz kolejny daje prztyczka Apple - tym razem reklamami Galaxy Tab S
Koreańskiemu producentowi tego typu sposób ukazywania wyższości swoich produktów najwyraźniej bardzo się spodobał.
Chociaż zarówno Samsung jak i Apple nie mogą narzekać na brak klientów, to mimo tego rywalizacja pomiędzy obydwoma gigantami rynku mobilnego jest ogromna. Ostatnio nader zauważalne jest to nawet w reklamach nowych produktów.
Pamiętacie reklamę Galaxy S5, która uderzała w użytkowników iPhone'a? Koreańskiemu producentowi tego typu sposób ukazywania wyższości swoich produktów najwyraźniej bardzo się spodobał. Przygotowane zostały bowiem dwa kolejne spoty. Tym razem dotyczą one tabletu Galaxy Tab S i, jak łatwo się domyślić, iPada od Apple, chociaż nikt nie przedstawia go wprost.
Skoro mowa o najnowszym tablecie koreańskiego producenta to nikogo nie zdziwi fakt, iż zdecydowano się uwypuklić to, co w największym stopniu odróżnia go od innych tego typu urządzeń na rynku.
Skoro tak, to nie mogło zabraknąć wzmianki o ekranie Super AMOLED i wysokim współczynniku kontrastu, jakiego mogą spodziewać się tutaj użytkownicy. Na tym koncentruje się pierwsza reklama. Druga to już z kolei przedstawienie zalet wielozadaniowości.
Trudno przypuszczać, czy tego typu reklamy przekonają niezdecydowanych. Jeśli jednak interesuje Was któryś z modeli Galaxy Tab S to pamiętajcie o promocji, w ramach której tablet oferowany jest z muzycznym prezentem - słuchawkami za ponad 800 zł.
Źródło: phonearena, forums.appleinsider
Komentarze
70Konsument mysli ze jeden drugiemu szpile wbija a to wszystko to odpowiedni PR by napedzic sprzedaz.
Co by nie mowic - jesli ten AMOLED jest tak dobry jak w reklamie to byloby milo.
http://youtu.be/8BPFODsob1I
Nie w użytkowników, tylko w producenta :). Jakoś nie sądzę, by ktoś się przez to gorzej poczuł ze swoim iPhonem. Tak samo jak po tej reklamie nie poczułem się gorzej ze swoim iPadem.