Ta gra wygląda jak mieszanka The Division i The Last of Us przyprawiona ray tracingiem
The Day Before zadebiutuje znacznie później niż początkowo obiecywano, ale jeśli w efekcie otrzymamy bardziej dopracowany, lepszy tytuł, to chyba mało kto będzie marudził.
NVIDIA przypomina o The Day Before
Temat zombie w grach wciąż wydaje się niewyczerpany. Potencjał sprzedażowy produkcji z nieumarłymi w rolach głównych jest na tyle duży, że kolejne ekipy decydują się coś na tym ugrać. Fntastic, nadal młode studio, również spróbuje.
Na co się nastawiać? Na MMO z otwartym światem i elementami survivalu, ale też momentami, w których dobrze bawić powinni się gracze lubiący nieco więcej akcji i strzelania. Od pierwszych zapowiedzi padają sugestie, że The Day Before przyniesie dopracowaną oprawę graficzną (opóźnienie premiery to pokłosie także decyzji o przesiadce na silnik Unreal Engine 5), już teraz jest to jeden z tych tytułów, które do promowania swoich technologii wykorzystuje NVIDIA. Deklarowano obecność ray tracingu, teraz potwierdzono także implementację DLSS 3.
The Day Before zwiastun z ray tracingiem
Kiedy premiera The Day Before?
W maju zeszłego roku ogłoszono poważny poślizg w kwestii daty premiery tej gry. Zdecydowano się przesunąć ją z 21 czerwca 2022 roku, na 1 marca 2023 roku. O tyle dobrze, że ten termin powinien już zostać dotrzymany.
Dotyczy on jednak wyłącznie PC. Wprawdzie The Day Before ma zostać wydane także na konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5, ale ich właściciele poczekają dłużej.
Źródło: NVIDIA GeForce
Komentarze
8Nie widzę tu podjazdu do The Last Of US, nawet do Dying Lighta wydaje się daleko...
Sukcesu nie widze podobnie, jak wykorzystania Raytracingu na załączonym trailerze. Większość efektów użytych w Video wyglądałaby tak samo zaimplementowanych w DirectX11.