Studio CDP Red poinformowało o pracach nad konsolową wersją Wiedźmina, która ma pojawić się na PlayStation 3 oraz Xbox'a 360. Tytuł będzie lekko zmodyfikowany w stosunku do komputerowej wersji, przede wszystkim system walki ma być dostosowany do konsolowego stylu gry, a w dodatku ma wykazywać się większą dynamiką. Poprawie mają także ulec animacje postaci, ich ruchów zachowań, a przy okazji mają pojawić się zupełnie nowe modele.
Do tego dochodzi poprawa systemu sztucznej inteligencji, wrogowie mają być sprytniejsi, a zarazem bardziej agresywni. Grafika także ma ulec polepszeniu, poprzez poprawienie oświetlenia oraz cieni, by wszystko wydawało się bardziej naturalne. Firma najprawdopodobniej uznała, że zmiany są na tyle duże, że postanowiła odrobinę zmienić oryginalny tytuł, który będzie przemianowany na The Witcher: Rise of the White Wolf.
Tytuł ma być w pełni kompatybilny z obiema platformami, więc będzie wspierał system osiągnięć dla Xbox’a, oraz trofea dla PS3. Ciekawostką jest wsparcie Sixaxis'a, czyli bezprzewodowego pada konsoli PlayStation 3, który jest wyposażony w czujnik położenia w płaszczyźnie podczas jego obracania, co z tego wyniknie, przekonamy się w samej grze.
Data premiery jest jeszcze nie znana.
Komentarze
15_nick_ a pracujesz tam jeszcze?
Co do tych zapewnien z newsa to ja tez nie wieze. Wersja rozszezona im jakos nie wyszla za bardzo. Mialo byc tyle obiecywanych zmian, nowe modele itp.
A co do XBox to jakos ciezko mi sobie wyobrazic jak oni gre ktora momentami do 2GB Ramu zrze zmieszcza do 512MB Ram XBoxa.
Chyba ze jakis mega low detail. Albo lokacje podziela ze beda sie co chwila doladowywala kolejna ulica... loading co 15 sekund gry...