Nadchodzą zmiany w GeForce Now. Chodzi o darmową wersję, która co prawda posiada swoje ograniczenia, ale chętnych na ten wariant nie brakuje. 5 marca zmieni się nieco kształt usługi.
Usługa GeForce NOW zmienia się na naszych oczach. Biblioteka obsługiwanych gier rozrasta się z każdym kolejnym tygodniem, a jednocześnie Nvidia nie szczędzi aktualizacji kart graficznych GeForce - nowy sterownik ułatwia nie tylko obsługę sprzętu, ale też upraszcza instalację dodatkowego oprogramowania, takiego jak właśnie GeForce NOW. Tymczasem wiatr zmian dotarł do darmowej wersji rzeczonej usługi.
Darmowy GeForce NOW z reklamami
Już za chwilę, bo 5 marca 2024 r., Nvidia wprowadzi zmiany w darmowym wariancie GeForce NOW - reklamy staną się faktem. Część graczy może teraz sygnalizować pewne obawy, niemniej Nvidia uspokaja. W oświadczeniu dla The Verge podkreślono, że reklamy będą wyświetlane "podczas oczekiwania w kolejce na rozpoczęcie sesji" w GeForce NOW. Maksymalny czas trwania reklamy to dwie minuty. Nic nie wskazuje na to, że będą one wyświetlane w trakcie rozgrywki.
Reklamy w GeForce NOW dotyczą jedynie darmowej wersji usługi, która jest dość mocno ograniczona względem pozostałych. Przypomnijmy, że GeForce NOW możemy spotkać w trzech wariantach:
- darmowym
- Priority (54 zł za miesiąc lub 269 zł za 6 miesięcy)
- Ultimate (109 zł za miesiąc lub 539 zł za 6 miesięcy)
Nowe gry w usłudze GeForce NOW
- Le Mans Ultimate
- Nightingale
- Terminator: Dark Fate - Defiance
- Garden Life: A Cozy Simulator
- Pacific Drive
- Solium Infernum
- Katamari Damacy REROLL
- Klonoa Phantasy Reverie Series
- PAC-MAN MUSEUM+
- PAC-MAN WORLD Re-PAC
- Tales of Arise
Kilka tytułów z biblioteki GeForce NOW we wczesnym dostępie otrzymało pełne wersje:
Last Epoch (wersja 1.0 dostępne w Steam)
Myth of Empires (wersja 1.0 dostępne w Steam)
Sons of the Forest (wersja 1.0 dostępne w Steam)
Źródło: Nvidia, The Verge, zdjęcie otwarcia: Nvidia
Komentarze
1