Bad Company 2 jest jednym z największych konkurentów dla serii Call of Duty. Jako gracz wcielamy się w jednego z żołnierzy i przechodzimy kolejno przygotowane przez twórców etapy. Świat gry osadzono na silniku graficznym Frosbite. Grafika może być generowana w: DirectX 9, 10 lub 11 – w zależności od posiadanego przez nas układu graficznego. Jakość grafiki stoi na wysokim poziomie, cały otaczający nas świat jest szczegółowy i wykonany z dużą starannością, choć nie uniknięto miejsc ze słabszą jakością tekstur. Zobacz artykuł Bad Company 2 - recenzja i testy wydajności.
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1280x1024, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 87 66 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 85 70 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 79 61 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000)* | 73 57 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 73 56 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 69 54 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 68 56 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 64 54 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 55 43 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
*1120 SP |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 73 57 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 72 59 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 66 50 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000)* | 63 47 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 60 50 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 58 45 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 54 45 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 54 46 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 47 37 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
*1120 SP |
BattleField: Bad Company 2 - DX11
1920x1200, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Radeon 5870 1GB (850/1200) | 63 50 |
GeForce GTX 470 1,28GB (607/837) | 61 51 |
Radeon 5850 1GB (725/1000) | 58 46 |
Sapphire Radeon 6870 1GB (900/1050) | 58 46 |
Sapphire Radeon 6850 1GB (775/1000)* | 57 45 |
Radeon 6850 1GB (775/1000) | 51 38 |
GeForce GTX 460 768MB (675/900) | 47 39 |
GeForce GTX 460 1GB (675/900) | 47 40 |
Radeon 5830 1GB (800/1000) | 40 32 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
*1120 SP |
Przechodzimy do gier. Powyżej Bad Company 2. HD 6850 uzyskał wydajność na poziomie GeForce’a GTX 460 – choć pod względem minimalnej ilości kl./s lekko mu ustępuje. Co najmniej dobrze sprawdził się układ HD 6870, umożliwiając superpłynną animację nawet w najwyższym trybie, w którym dokonywaliśmy pomiaru wydajności. Co ciekawe, właśnie w takiej rozdzielczości HD 6870 niebezpiecznie zbliżył się do droższego GTX-a 470.
Zarówno Radeon 6850, jak i mocniejszy Radeon 6870 umożliwiały komfortową grę przy zachowaniu wysokich detali graficznych, w tym wygładzania krawędzi i DX11.