Watch_Dogs
Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3
Watch_Dogs – 1920 x 1080
[kl./s.]
Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) | 32 25 |
Radeon R7 2133 MHz | 23 21 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Gra sygnowana logo NVIDII dobrze radzi sobie w trybie Dual Graphics. Co najbardziej istotne - przyśpieszenie wygląda na rzeczywiste. Gra staje się bardziej płynna i pomimo widocznie większych spadek szybkości działania, mikroprzycięcia są niewidoczne.
Hitman: Absolution
Niebieski - grafika zintegrowana, czerwony - Dual Graphics z kartą R7 250 GDDR3
Hitman: Absolution – 1920 x 1080
[kl./s.]
Dual Graphics (Radeon R7 250 GDDR3) | 36 28 |
Radeon R7 2133 MHz | 27 22 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Na wykresach wszystko wygląda dobrze, a w rzeczywistości... też! Hitman zdecydowanie działa bardziej płynnie w trybie Dual Graphics, a przyśpieszenia doświadczymy nie tylko na wykresach Frapsa. W testach wykorzystaliśmy benchmark wbudowany w grę, który jest bardzo wymagający - podczas rzeczywistej rozgrywki można spokojnie wykorzystać ustawienia średnie.