Oczywiste jest, że przy zintegrowanej grafice nie należy nastawiać się na najwyższe detale i maksymalny antyaliasing. Konieczne może być obniżenie detali lub też rozdzielczości. Wiele najwyższych ustawień graficznych w grach często jednak po prostu niesamowicie obciąża nawet bardzo wydajny sprzęt, nie dając w zamian większych korzyści (jak choćby osławione uberpróbkowanie w Wiedźminie 2).
W testach wykorzystaliśmy dwa modele Llano: A8-3870K (najmocniejszy model serii A8) oraz A6-3500 (najsłabszy model serii A6) również w wersji podkręconej. Więcej o OC Llano znajdziecie na podstronie Dla entuzjastów: podkręcanie. W obu przypadkach APU pracowało z pamięcią RAM taktowaną 1866 MHz (w wersji niepodkręconej). Mocniejszy model przetestowaliśmy w rozdzielczościach 1920 x 1080 i 1680 x 1050, natomiast słabszy w 1680 x 1050 oraz 1280 x 720.
The Darkness 2 (demo)
The Darkness 2 - A8-3870K [śr.kl./s] tekstury średnie, oświetlenie niskie
OC 1680 x 1050
49
1680 x 1050
43
OC 1920 x 1080
43
1920 x 1080
36
The Darkness 2 - A6-3500 [śr.kl./s] tekstury średnie, oświetlenie niskie
OC 1280 x 720
73
1280 x 720
58
OC 1680 x 1050
40
1680 x 1050
34
Czterordzeniowy A8 świetnie radzi sobie przy takich ustawieniach, jedynie przy standardowych zegarach i rozdzielczości Full HD prędkość działania gry spada poniżej 40 klatek na sekundę. Trzyrdzeniowy A6 wymiata w 720p, ale już 1680 x 1050 zaczyna nieco dawać się APU we znaki. Podkręcenie przynosi zadowalający wzrost wydajności.
"Rozwałka" orków w uniwersum Warhammera 40000 nie sprawia topowemu Llano większych trudności. Również model A6 radzi sobie dobrze w rozdzielczości 1680 x 1050 - przy około 40 klatkach na sekundę rozgrywka jest płynna.
Trine 2
Trine 2 - A8-3870K [śr.kl./s], AA x0, Detale wysokie
OC 1680 x 1050
51
1680 x 1050
44
OC 1920 x 1080
43
1920 x 1080
39
Trine 2 - A6-3500 [śr.kl./s], AA x0, Detale wysokie
OC 1280 x 720
72
1280 x 720
58
OC 1680 x 1050
43
1680 x 1050
34
A8 wciąż bez kompleksów w każdej rozdzielczości, natomiast standardowo działający A6 przy tych ustawieniach i rozdzielczości 1680 x 1050 ma już nieco problemów.
The Lord Of The Rings Online
The Lord Of The Rings Online - A8-3870K [śr.kl./s] DX9, AA x0, detale wysokie
OC 1680 x 1050
89
1680 x 1050
78
OC 1920 x 1080
76
1920 x 1080
61
The Lord Of The Rings Online - A6-3500 [śr.kl./s] DX9, AA x0, detale wysokie
OC 1280 x 720
111
1280 x 720
90
OC 1680 x 1050
72
1680 x 1050
66
Gra ma duże możliwości konfiguracyjne (różne ustawienia jakości grafiki, tryb DX9 i DX11) i nawet słabszy z modelu radzi sobie w LOTRO śpiewająco. Prawie 70 klatek sekundę przy wysokich detalach i rozdzielczości 1680 x 1050? Można pokusić się o zwiększenie detali, włączenie AA lub użycie większej rozdzielczości.
Hard Reset
Hard Reset - A8-3870K [śr.kl./s] AA x0, ustawienia średnie
OC 1680 x 1050
39
1680 x 1050
34
OC 1920 x 1080
33
1920 x 1080
30
Hard Reset - A6-3500 [śr.kl./s] AA x0, ustawienia średnie
OC 1280 x 720
50
1280 x 720
39
OC 1680 x 1050
32
1680 x 1050
26
Gra w ustawieniach średnich sprawia problemy obu modelom (oprócz rozdzielczości 1280 x 720). Nie chcieliśmy jednak wykorzystywać niskich ustawień grafiki, ze względu na to, że spadek jakości obrazu jest widoczny. Podkręcony A8 dobrze sobie radzi w 1680 x 1050, natomiast w przypadku A6 konieczne może okazać się zejście do niższych rozdzielczości.