Ashes of the Singularity (DX11) 1920x1080, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
46 35
GeForce GTX 980
37 30
AMD Radeon R9 Fury X
29 22
AMD Radeon R9 Nano
27 19
GeForce GTX 970
27 18
AMD Radeon R9 290X
22 15
Ashes of the Singularity (DX11) 2560x1440, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
41 34
GeForce GTX 980
33 27
AMD Radeon R9 Fury X
27 19
AMD Radeon R9 Nano
25 18
GeForce GTX 970
22 16
AMD Radeon R9 290X
20 14
Ashes of the Singularity (DX11) 3840x2160, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
37 28
AMD Radeon R9 Fury X
24 15
GeForce GTX 980
24 14
AMD Radeon R9 Nano
22 15
GeForce GTX 970
16 12
AMD Radeon R9 290X
15 12
Ashes of the Singularity (DX 12) 1920x1080, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
47 38
AMD Radeon R9 Fury X
45 34
AMD Radeon R9 Nano
41 32
GeForce GTX 980
39 32
AMD Radeon R9 290X
32 27
GeForce GTX 970
29 21
Ashes of the Singularity (DX 12) 2560x1440, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
42 36
AMD Radeon R9 Fury X
41 36
AMD Radeon R9 Nano
39 34
GeForce GTX 980
35 30
AMD Radeon R9 290X
34 29
GeForce GTX 970
26 19
Ashes of the Singularity (DX 12) 3840x2160, Ustawienia wysokie, Bez MSAA
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
GeForce GTX 980 Ti
38 30
AMD Radeon R9 Fury X
38 30
AMD Radeon R9 Nano
35 28
GeForce GTX 980
28 24
AMD Radeon R9 290X
28 23
GeForce GTX 970
19 14
Wczesna wersja Ashes of the Singularity stawia bardzo wysokie wymagania względem kart graficznych. Jest to również pierwsza gra ze wsparciem dla DirectX 12. O ile pod starszą wersją API Nano nie jest wstanie przegonić GTX 980, tyle pod DX 12 robi to bez większych problemów. W rozdzielczości 4K Nano zbliża się nawet do GTX 980 Ti.