Przypominamy, że modele RTX 2080 FE i 2080 Ti FE są fabrycznie podkręcone. Wykresy wkrótce uzupełnimy o model RTX 2070.
Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 63 52 |
GeForce RTX 2080 FE | 49 40 |
Radeon VII | 46 37 |
GeForce GTX 1080 Ti | 42 35 |
Radeon RX Vega 64 | 36 29 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 114 89 |
GeForce RTX 2080 FE | 92 73 |
Radeon VII | 85 65 |
GeForce GTX 1080 Ti | 79 62 |
Radeon RX Vega 64 | 66 52 |
GeForce RTX 2060 FE | 59 48 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 58 48 |
Radeon RX 590 | 44 34 |
Radeon RX 580 | 40 31 |
GeForce GTX 1060 | 36 30 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | 165 121 |
GeForce RTX 2080 FE | 135 102 |
Radeon VII | 122 89 |
GeForce GTX 1080 Ti | 116 87 |
Radeon RX Vega 64 | 96 72 |
GeForce RTX 2060 FE | 89 69 |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | 87 69 |
Radeon RX 590 | 66 49 |
Radeon RX 580 | 60 45 |
GeForce GTX 1060 | 56 44 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Tutaj również sytuacja jest podobna - Radeon VII plasuje się pomiędzy RTX 2080 FE i GTX 1080 Ti - dzięki świetnej implementacji DirectX 12 - również w rozdzielczości Full HD.