Ustawienia testowe
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
1920x1080, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 64 58 |
Asus GTX 1070 (1657/2000) | 61 55 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 55 50 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 54 48 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 52 46 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 49 41 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 42 34 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
2560x1440, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 50 40 |
Asus GTX 1070 (1657/2000) | 47 37 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 43 34 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 42 33 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 37 28 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 35 27 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 32 24 |
Ashes of the Singularity (DirectX 12)
3820x2160, Ustawienia crazy, MSAAx4
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 1080 (1607/1250) | 32 25 |
Asus GTX 1070 (1657/2000) | 29 24 |
AMD Radeon R9 Fury X (1050/500) | 27 21 |
GeForce GTX 1070 (1506/2000) | 26 21 |
GeForce GTX 980 Ti (1000/1750) | 23 18 |
Radeon R9 390X (1050/1500) | 21 17 |
GeForce GTX 980 (1126/1750) | 17 13 |
Ashes of the Singularity to w zasadzie pierwsza gra / benchmark, który w pełni wspierał DirectX 12. Do tej pory, szczególnie w rozdzielczości 4K wymagania tej produkcji są bardzo wysokie. Testowana karta Asusa zapewnia w pełni komfortową rozgrywkę w rzodzielczości FullHD. QHD jest również grywalne (wszak to RTS), 4K wymaga mocnego cięcia detali aby zachować sensowną płynność animacji.