![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/69991/MODERNICON/896fccbc82fc198a016573dd586b71b10adecae3.jpg/300x0x1.jpg)
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() |
Radeon VII | ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() |
3D Mark - Time Spy (DX12)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() |
Radeon VII | ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik ogólny
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() |
Radeon VII | ![]() |
Radeon Vega 64 | ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() |
3D Mark - Fire Strike (DX11)
[punkty] wynik układu graficznego
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() |
Radeon VII | ![]() |
Radeon Vega 64 | ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() |
Coś chyba poszło nie tak. W przypadku DirectX 12 wydajność wydaje się być nieco za wysoka, a w przypadku testu DirectX 11 - zdecydowanie za niska. Czy rzeczywiste testy w grach potwierdzą te rewelacje?