![](http://cdn.benchmark.pl/thumbs/uploads/article/69991/MODERNICON/896fccbc82fc198a016573dd586b71b10adecae3.jpg/300x0x1.jpg)
Kartę przetestowaliśmy w trybie Gaming (1530/1800 MHz), tak by sprawdzić jej wydajność jak najbardziej zbliżoną do "referencyjnych" ustawień. Tryb OC producenta (można go włączyć za pomocą narzędzia ASUS GPU Tweak II) to symboliczne podkręcenie (1560/1830 MHz), który pozostawiliśmy w spokoju. Zamiast tego ręcznie podkręciliśmy kartę do 1630/1900 MHz na rdzeniu oraz VRAM do 2190 MHz (ze standardowych 2000).
Far Cry 5 – 2560 x 1440, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Far Cry 5 – 1920 x 1080, ustawienia ultra
[kl./s.] DirectX 11, TAA
GeForce RTX 2080 FE Ti | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2080 FE | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1080 Ti | ![]() ![]() |
Radeon VII | ![]() ![]() |
Radeon RX Vega 64 | ![]() ![]() |
MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | ![]() ![]() |
GeForce RTX 2060 FE | ![]() ![]() |
ASUS ROG GTX 1660 Ti | ![]() ![]() |
OC GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1660 | ![]() ![]() |
Radeon RX 590 | ![]() ![]() |
Radeon RX 580 | ![]() ![]() |
GeForce GTX 1060 | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
No i nie ma niespodzianki - wyniki w 3D Mark Fire Strike okazały się anomalią. GTX 1660 w trybie DX 11 jest wydajniejsza od Radeona RX 590 - czyli zgodnie z oczekiwaniami. Do modelu Ti nawet po OC trochę brakuje.