Crysis 3 w trybie rozdzielczości obrazu 2560x1600 w maksymalnych detalach (włącznie z wygładzaniem krawędzi) i w rytmie średnich 38 kl./s prezentuje się naprawdę nieźle. W tych warunkach mogą być szybsze jedynie akceleratory dwurdzeniowe, bądź Titan.
Grid 2
Grid 2 - DX11 1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Asus GTX 780 Ti DCUII OC 3GB (954/1750)
119 101
GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
114 97
GeForce GTX 780 3GB (863/1502)
100 82
Sapphire R9 290X Tri-X OC 4GB (1040/1300)
89 74
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250)
88 72
Radeon HD 7970 3GB (1000/1500)
86 72
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500)
86 72
Radeon R9 290 4GB (947/1250)
85 70
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502)
76 60
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250)
70 56
GeForce GTX 760 2GB (980/1502)
68 53
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400)
65 55
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502)
64 50
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400)
62 52
Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400)
62 52
Radeon R9 270 2GB (925/1400)
61 51
Asus GTX 660 2GB (980/1502)
60 48
Zotac GTX 660 2GB (980/1502)
55 45
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625)
49 40
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200)
48 38
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Grid 2 - DX11 2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16
Asus GTX 780 Ti DCUII OC 3GB (954/1750)
94 80
GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
87 75
Sapphire R9 290X Tri-X OC 4GB (1040/1300)
74 57
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250)
72 55
GeForce GTX 780 3GB (863/1502)
71 60
Radeon R9 290 4GB (947/1250)
68 53
Radeon HD 7970 3GB (1000/1500)
64 53
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500)
64 53
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250)
51 41
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502)
50 40
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400)
45 37
GeForce GTX 760 2GB (980/1502)
45 35
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400)
44 37
Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400)
44 37
Radeon R9 270 2GB (925/1400)
42 35
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502)
42 32
Asus GTX 660 2GB (980/1502)
38 29
Zotac GTX 660 2GB (980/1502)
36 30
Gigabyte HD 7850 2GB (860/1200)
33 26
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Jedyna wyścigówka w naszym porównaniu, czyli Grid 2 działał bezproblemowo w najwyższej rozdzielczości na jaką pozwalał nasz 30 calowy monitor. Mając na ekranie częstokroć ok. 100 kl./s grafika była maksymalnie płynna i bez jakichkolwiek przycięć.
Far Cry 3
Far Cry 3 - DX11 1920x1080, Maks. Detale, AF x16,
Asus GTX 780 Ti DCUII OC 3GB (954/1750)
69 54
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500)
69 45
GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
67 52
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502)
64 52
Sapphire R9 290X Tri-X OC 4GB (1040/1300)
64 48
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250)
63 47
GeForce GTX 780 3GB (863/1502)
62 50
Radeon R9 290 4GB (947/1250)
60 45
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753)
58 49
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500)
57 43
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500)
57 43
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502)
54 45
GeForce GTX 760 2GB (980/1502)
50 42
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502)
48 41
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250)
48 39
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400)
45 37
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400)
44 36
Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400)
44 36
Radeon R9 270 2GB (925/1400)
43 35
Asus GTX 660 2GB (980/1502)
40 34
Radeon R7 260X 2GB (1100/1625)
31 26
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Far Cry 3 - DX11 2560x1600, Maks. Detale, AF x16
AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500)
59 42
Asus GTX 780 Ti DCUII OC 3GB (954/1750)
55 47
GeForce GTX 780 Ti 3GB (876/1750)
53 45
Sapphire R9 290X Tri-X OC 4GB (1040/1300)
49 41
Radeon R9 290X 4GB (1000/1250)
48 40
Radeon R9 290 4GB (947/1250)
45 38
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502)
44 39
GeForce GTX 780 3GB (863/1502)
43 38
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753)
38 34
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500)
37 31
Radeon R9 280X 3GB (1000/1500)
37 31
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502)
35 28
GeForce GTX 760 2GB (980/1502)
29 26
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502)
29 25
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250)
28 24
Radeon R9 270X 2GB (1050/1400)
28 24
Asus R9 270 DCUII OC 2GB (975/1400)
27 24
Gigabyte R9 270 OC 2GB (975/1400)
27 24
Radeon R9 270 2GB (925/1400)
26 23
Asus GTX 660 2GB (980/1502)
24 20
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s
Przepiękny graficzne, ale strasznie wymagający Far Cry 3 na akceleratorze Asus GeForce GTX 780 Ti DCUII OC umożliwiał najlepszą wydajność. Nawet GeForce GTX Titan musiał ustąpić pola młodszemu bratu.