Dirt: Showdown
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt: Showdown - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
W ostatniej części gry wyścigowej Dirt: Showdown nie mamy kompletu wyników. Niemniej jednak w odniesieniu do topowego akceleratora, jakim jest MSI GeForce GTX 680 Lightning, Radeon 7970 na sterydach Asusa radzi sobie co najmniej dobrze. Mieliśmy zapewnioną płynność obrazu zarówno w trybie 1920x1080, jak i w 2560x1600.
Hard Reset
Hard Reset - DX9
1920x1080, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Hard Reset - DX9
2560x1600, Ultra, AA x4, AF x16
NV GeForce GTX 690 4GB (915/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 6990 4GB (880/1250) | ![]() ![]() |
Gigabyte GTX 590 3GB (608/854) | ![]() ![]() |
MSI GTX 680 Lightning 2GB (1111/1502) | ![]() ![]() |
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
NV GeForce GTX 680 2GB (1006/1500) | ![]() ![]() |
AMD HD 7970 GHz Edition 3GB (1000/1500) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 670 2GB (915/1500) | ![]() ![]() |
Gigabyte HD 7950 WFX3 3GB (900/1250) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 580 1,5GB AMP! (815/1026) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Asus Radeon 7970 Matrix Platinum o włos przegrał z droższym i podkręconym MSI GeForce GTX 680 Lightning. Różnice było jednak widać głównie w trybie 1920x1080. Po uruchomieniu wyższej rozdzielczości osiągi obu akceleratorów prawie się zatarły.
Max Payne 3
Max Payne 3
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Max Payne 3
2560x1600, Maks. Detale, AF x16
Asus HD 7970 MP 3GB (1050/1650) | ![]() ![]() |
Zotac GTX 670 2GB (915/1502) | ![]() ![]() |
Asus Radeon 7950 3GB (800/1250) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Również trzecia część gry Max Payne 3 jest uboga w wyniki kart graficznych. Brakuje głównych rywali w postaci układu GeForce GTX 680. Mamy natomiast rezultaty dużo tańszych: GTX-a 670 oraz HD 7950. Asus Radeon 7970 Matrix Platinum w rozdzielczości 2560x1600 oferował dobrą wydajność, niemniej jednak uruchomienie wygładzania krawędzi MSAA x4 powodowało silne obciążenie karty graficznej. W rozdzielczości 1920x1080 mieliśmy średnio 47 kl./s, sprawdzając wydajność w tych samych warunkach, ale bez wygładzania.