Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Nowość w naszych testach. Gra jest naprawdę dobrze zoptymalizowana i działa przyzwoicie na słabszych akceleratorach. Na tych z górnej półki możemy się rozkoszować bardzo dużą liczbą wyświetlanych kl./s, co cieszy oko. Asus Radeon HD 7970 wygrał w tym porównaniu, choć przewaga nad kolejnym w stawce akceleratorem GeForce GTX 580 jest stosunkowo niewielka. Także starsze karty z serii HD 6000 oferowały w najnowszej części Deus Ex płynny obraz.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Ostatnia część gry Dirt 3 to niezły plac boju dla akceleratorów graficznych. Do płynnego i bezproblemowego grania należy mieć co najmniej 40 kl./s. Najlepiej jednak, gdy tych kl./s jest znacznie więcej. Na tym polu karta graficzna Asus Radeon HD 7970 wypadła najlepiej wśród jednordzeniowych modeli, osiągając grubo ponad 60 kl./s w każdej rozdzielczości. Nie widzimy przeciwwskazań, aby w Dirt 3 włączyć wygładzanie krawędzi x8.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x0, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
„Killer” kart graficznych niedługo przestanie straszyć niskimi wynikami. Asus Radeon HD 7970 w rozdzielczości 1680x1050 zapewniał komfortową grę ze stosunkowo niewielkimi spadkami wyświetlanych klatek. Przyzwoicie grało się również w rozdzielczości Full HD, choć licznik programu Fraps pokazywał w niektórych momentach poniżej 30 kl./s. O ile podczas swobodnego zwiedzania rosyjskiego metra nie stanowiło to kłopotu, o tyle podczas walki z przeciwnikiem już tak. Jesteśmy ciekawi, jak nowe akceleratory „zielonych” wypadną w tej wymagającej grze.