Deus Ex - Human Revolution
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1680x1050, Maks. Detale
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 131 120 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 98 86 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 91 82 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 86 75 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 81 71 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Deus Ex - Human Revolution - DX11
1920x1080, Maks. Detale
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 110 99 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 79 70 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 75 68 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 66 60 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 66 60 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Nowość w naszych testach. Gra jest naprawdę dobrze zoptymalizowana i działa przyzwoicie na słabszych akceleratorach. Na tych z górnej półki możemy się rozkoszować bardzo dużą liczbą wyświetlanych kl./s, co cieszy oko. Asus Radeon HD 7970 wygrał w tym porównaniu, choć przewaga nad kolejnym w stawce akceleratorem GeForce GTX 580 jest stosunkowo niewielka. Także starsze karty z serii HD 6000 oferowały w najnowszej części Deus Ex płynny obraz.
Dirt 3
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 81 74 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 75 68 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 66 62 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 65 60 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 60 55 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Dirt 3 - DX11 - Norwegia
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 75 68 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 68 61 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 62 57 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 60 55 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 53 48 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Ostatnia część gry Dirt 3 to niezły plac boju dla akceleratorów graficznych. Do płynnego i bezproblemowego grania należy mieć co najmniej 40 kl./s. Najlepiej jednak, gdy tych kl./s jest znacznie więcej. Na tym polu karta graficzna Asus Radeon HD 7970 wypadła najlepiej wśród jednordzeniowych modeli, osiągając grubo ponad 60 kl./s w każdej rozdzielczości. Nie widzimy przeciwwskazań, aby w Dirt 3 włączyć wygładzanie krawędzi x8.
Metro 2033
Metro 2033 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x0, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 53 33 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 42 31 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 37 27 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 35 26 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 33 23 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
Metro 2033 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x0, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | 46 29 |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | 38 28 |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | 32 23 |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | 31 23 |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | 29 20 |
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s |
„Killer” kart graficznych niedługo przestanie straszyć niskimi wynikami. Asus Radeon HD 7970 w rozdzielczości 1680x1050 zapewniał komfortową grę ze stosunkowo niewielkimi spadkami wyświetlanych klatek. Przyzwoicie grało się również w rozdzielczości Full HD, choć licznik programu Fraps pokazywał w niektórych momentach poniżej 30 kl./s. O ile podczas swobodnego zwiedzania rosyjskiego metra nie stanowiło to kłopotu, o tyle podczas walki z przeciwnikiem już tak. Jesteśmy ciekawi, jak nowe akceleratory „zielonych” wypadną w tej wymagającej grze.