Shogun 2
Shogun 2 - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Shogun 2 jest wymagającą grą typu RTS (strategia). Na maksymalnych detalach często widać przycinanie obrazu nawet mając do dyspozycji karty z górnej półki. Bohater recenzji wyszedł z tego porównania zwycięsko, zostawiając daleko w tyle wszelkie akceleratory.
Stalker: Zew Prypeci
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1680x1050, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
STALKER: Zew Prypeci - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
Asus Radeon 7970 3GB (925/1375) | ![]() ![]() |
GeForce GTX 580 1,5GB (772/1002) | ![]() ![]() |
Zotac GeForce GTX 570 1,28GB (732/950) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6970 2GB (880/1375) | ![]() ![]() |
Radeon HD 6950 2GB (800/1200) | ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Brak jakichkolwiek niespodzianek - nowa karta firmy Asus ponownie na prowadzeniu. Radeon HD 7970 osiągnął w tym teście przewagę nad konkurencyjnym GeForce GTX 580, choć różnice są niewielkie, zwłaszcza w wyższym trybie rozdzielczości obrazu. Natomiast w odniesieniu do poprzedniej generacji Radeonów z serii HD 6000, nowość Asusa jest o kilkadziesiąt procent wydajniejsza.