Ustawienia testowe
Miejsce testowe
Śródziemie - Cień Mordoru
1920x1080, Ustawienia ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 980 Ti | 96 91 |
GeForce GTX 980 | 87 80 |
AMD Radeon R9 Fury X | 82 75 |
AMD Radeon R9 Nano | 74 69 |
Asus STRIX Radeon R9 390X | 64 58 |
GeForce GTX 970 | 59 52 |
AMD Radeon R9 290X | 57 50 |
Śródziemie - Cień Mordoru
2560x1440, Ustawienia ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 980 Ti | 70 64 |
AMD Radeon R9 Fury X | 58 52 |
GeForce GTX 980 | 54 47 |
AMD Radeon R9 Nano | 52 46 |
Asus STRIX Radeon R9 390X | 48 42 |
AMD Radeon R9 290X | 43 38 |
GeForce GTX 970 | 42 37 |
Śródziemie - Cień Mordoru
3840 x 2160, Ustawienia ultra
średnia liczba kl./s minimalna liczba kl./s | |
GeForce GTX 980 Ti | 48 41 |
AMD Radeon R9 Fury X | 40 25 |
AMD Radeon R9 Nano | 34 23 |
Asus STRIX Radeon R9 390X | 33 29 |
GeForce GTX 980 | 32 23 |
AMD Radeon R9 290X | 27 22 |
GeForce GTX 970 | 25 19 |
Shadow of Mordor jest drugą grą w naszej procedurze testowej, która w rozdzielczości 4K i przy maksymalnych detalach wymaga więcej niż 4 GB pamięci. O ile więc w FullHD i QHD Asus STRIX Radeon R9 390X zajmuje miejsce w pobliżu Nano, o tyle w przypadku rozdzielczości 3840x2160 zapewnia znacznie przyjemniejszą rozgrywkę niż dowolna karta z rodziny Fury czy też GTX 980.