Grafika w najnowszym Call of Duty stoi na dobrym poziomie, aczkolwiek czasami potrafi pozytywnie zaskoczyć. Gra obsługuje Shadery w wersji 4.0, dzięki czemu cienie, światła, wybuchy i dym są naprawdę ładne. Modele broni, czy postaci wykonane są z najwyższą szczegółowością, naprawdę, w żadnej grze wojennej nie widziałem tak świetnie zrobionych modeli uzbrojenia. Mapy – czy to noc, czy dzień, czy pada deszcz, czy jest słonecznie, każdą z tych sytuacji charakteryzuje niesamowity klimat – oczywiście, gdy pada, wszystko dookoła jest wyraźnie mokre, naprawdę wygląda to świetnie. Niestety, nie obyło się bez kilku bugów, o których później. Do przeprowadzenia testów posłużyła nam następująca
Platforma testowa
- Intel Core2Duo E8400 @ 3000MHz, 6MB L2
- Asus P5Q-e, P45
- Geil Ultra DDR2 800MHz, 2x1GB
- Samsung 250GB, 7200.10, 16MB Cache
- Chieftec 620W
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows Vista Ultimate 32bit PL, SP1
- DirectX 10, 9.0C
- nVidia: 180.43
- ATI: Catalyst 8.10
- Fraps 2.9.4
Karty użyte do testu:
- ASUS EAH4870X2 2GB
- PowerColor HD4870 PCS+ 512MB
- HIS Radeon HD4850 512MB
- HIS Radeon HD4670 512MB
- ASUS ENGTX260 TOP 896MB
- EVGA 9800GTX+ 512MB
- Zotac GeForce 9800GT 512MB
- XFX GeForce 9600GSO XXX Edition 384MB
- Gigabyte GeForce 9600GT 512MB
Przebieg testu:
- Gra w wersji PL, patch 1.1
Pomiar liczby klatek wykonywany był programem Fraps podczas odtwarzania wcześniej nagranego dema w grze. Nie wykorzystałem wbudowanego licznika klatek, ponieważ wyniki były rozbieżne.