Pełny ekran: (Włącz, Wyłącz) – funkcja wyświetlania obrazu na pełnym ekranie, lub w oknie. Przydatne, gdy podczas gry chcemy np. rozmawiać poprzez komunikator.
Jakość cieni: (Normalna, Wysoka) – przy wartości „Wysoka” wszystkie cienie są miękkie, wygładzone. Funkcja ta nie odpowiada za ilość cieni – wyłącznie za ich jakość.
Rozmiar mapy cienia: (512, 1024) – inaczej rozdzielczość cieni. Dostępne mamy dwie wartości: 512 x 512 lub 1024 x 1024. Im wyższa wartość, tym lepszej jakości są cienie. Jest to właśnie funkcja Shadow Mapping.
Filtrowanie tekstur: (Dwuliniowe, Trójliniowe, Anizotropowe) – warto zauważyć, że nie ma możliwości zupełnego wyłączenia tej opcji. Filtrowanie tekstur pozwala osiągnąć ostrzejsze tekstury przy dalszych odległościach, przy czym Filtrowanie Anizotropowe jest najbardziej zaawansowane technologicznie, a przy ustawieniach najwyższych automatycznie ustawia się na wartość x16.
Jakość post-procesu: (Niska, Normalna) – najprościej rzecz ujmując Post-Processing odpowiada za zachowanie światła. Jeśli np. słońce znajduje się za drzewami, jego promienie będą się przedostawać między liśćmi czy gałęziami. Skutek podobny do HDR, jednak nie ma tutaj efektów rozjaśniania czy ściemniania. Należy pozostawić na wartości „Normalna”, w przeciwnym wypadku obraz będzie bardzo ciemny, w odcieniach sepii.
Jakość roślinności: (Niska, Średnia, Wysoka) – ilość roślinek, także drzew w grze, oraz ich jakość. Im wartość jest niższa, tym mniejsza ilość i jakość roślin.
Jakość efektów: (Bardzo niska, Niska, Średnia, Wysoka) – zmiany dotyczą głównie efektu Blur w oddali.
Maksymalna częstotliwość odświeżania: (zależne od sprzętu) – niewidoczne na obrazku; decyduje o tym, ile razy obraz wyświetlany jest na ekranie w ciągu sekundy. Wartość powinna być możliwie najwyższa dla zdrowia naszych oczu.
Ustawienia graficzne mamy za sobą, czas teraz zobaczyć ich wpływ na wydajność.