Dzięki opcji Szczegółowość modeli obraz obiektów uzyskuje dodatkowe elementy przestrzenne. Widać to szczególnie pomiędzy ustawieniami niskimi i średnimi. Dalsze różnice nie są już praktycznie zauważalne. Wybranie maksymalnego poziomu tej funkcji nie wpływa znacząco na płynność gry
- niska - 17 fps
- średnia - 16 fps
- wysoka - 16 fps
Ustawienia niskie
Ustawienia średnie
Ustawienia wysokie
Szczegółowość shadera otwiera większe możliwości modelowania materiałów i oświetlenia na poszczególnych obiektach, które dzięki temu uzyskują głębi i stają się bardziej wyraziste. Niestety, ta opcja zżera dość sporo z wydajności w najwyższych jej ustawieniach. Zalecam dokładnie przeanalizowanie uzyskiwanych efektów (niska - 29 fps, średnia - 28 fps, wysoka - 17 fps, bardzo wysoka - 16 fps).
Ustawienia niskie
Ustawienia średnie
Ustawienia wysokie
Ustawienia bardzo wysokie