Rise of the Tomb Raider
AMD Athlon X4 880K,1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 31 27 |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 30 22 |
W przypadku GTX 960 różnica pomiędzy DirectX 11, a DirectX 12 jest minimalna aczkolwiek widoczna. Znacznie lepiej pod względem wzrostu wydajności wypada Radeon R9 380, który po przejściu na nowe API zyskał średnio 8 kl/s. Trzeba jednak przyznać, że w przypadku Athlona X4 nie możemy liczyć na rewelacyjne wyniki.
Rise of the Tomb Raider
AMD FX 6350, 1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 34 27 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 33 32 |
Sytuacja po przeskoczeniu na mocniejszy procesor wygląda analogicznie względem Athlona X4 880K choć wyniki ogólne są oczywiście nieco wyższe. W przypadku FX 6350 Radeon 380 zyskał po przejściu z DirectX 11 na DirectX 12 zyskał śreednio 70 kl/s, wynik GeForce'a w zasadzie się zmienił (1 kl/s różnicy).
Rise of the Tomb Raider
AMD FX 8370, 1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 42 31 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 38 36 |
Największą różnice podczas testów w Rise of the Tomb Raider zaobserwowaliśmy przy połączeniu procesora FX 8370 z Radeonem R380 (11 kl/s różnicy pomiędzy DX 11 i DX 12). Ponownie wynik GeForce'a w zasadzie się nie zmienił. Warto dodać w tym miejscu, że przypadku tego procesora rozgrywka była już w miarę przyjemna.