Ashes of the Singularity
AMD Athlon X4 880K,1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 31 24 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 24 21 |
Patrząc na wyniki po włączeniu wersji gry opartej o DirectX 12 Radeon zyskuje 7 kl/s względem DirectX 11, podczas gdy GTX 960 zaledwie 3 klatki na sekundę. Nie są to oszołamiające rezultaty, ale na ich podstawie bez problemu można wyciągnąć wnioski.
Ashes of the Singularity
AMD FX 6350, 1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 34 26 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 26 24 |
Ashes of the Singularity to w zasadzie pierwsza gra, która kładzie mocny nacisk na obliczenia asynchroniczne (DX 12). Widać w niej wyraźnie, że Radeon w takim przypadku niezależnie od procesora radzi są bardzo dobrze. GeForce GTX 960 nie wykazuje tutaj większego zysku wynikającego ze zmiany API.
Ashes of the Singularity
AMD FX 8370, 1920x1080, Ustawienia średnie
DirectX 12 (średnia liczba kl./s) DirectX 11 (średnia liczba kl./s) | |
AMD Radeon R9 380 (970/1375) | 35 28 |
GeForce GTX 960 (1126/1750) | 26 25 |
W przypadku najmocniejszego procesora AMD w naszym teście Radeon w zasadzie osiągnał prawie identyczne wyniki jak w przypadku duetu ze słabszym modelem z czego oczywisty wniosek, że hamulcem tutaj jest karta graficzna. GeForce GTX 960 również powtórzył swój wynik z poprzedniego pomiaru.