Wiedźmin 2: Zabójcy Królów już teraz przez wielu dziennikarzy został okrzyknięty najlepiej wyglądającą grą targów GamesCom 2010. Czy może być lepsza okazja do pochwalenia się możliwości autorskiego silnika wykorzystanego przy produkcji gry?
Twórcy gry wykorzystali swoje pięć minut przedstawiając graczom nieprezentowany wcześniej fragment rozgrywki, w którym główny nacisk położono na głośno zapowiadaną nieliniowość questów. Nie sposób jednak nie zauważyć wyjątkowo klimatycznie i szczegółowo odwzorowanych lokacji i postaci, które powstały dzięki sławnemu już TSOOD Engine. CD Projekt Red jest dumny ze swojego autorskiego silnika, podkreślając na każdym kroku jak łatwo dzięki niemu tworzyć zarówno rozbudowany świat gry, jak i wszelkie zależności pomiędzy występującymi w nim postaciami.
Podczas targów poznaliśmy także kilka mniej istotnych szczegółów dotyczących drugiej części Wiedźmina. I tak wiadomo już, że gra zaoferuje aż 16 różnych zakończeń i 3 początki zależne od wyborów dokonanych w poprzedniej jej części i posiadanego zapisanego stanu gry. W Wiedźminie 2 obejrzymy aż 150 minut przerywników filmowych i przesłuchamy prawie 130 tysięcy linii dialogowych, o ile zdecydujemy się na kilkukrotne ukończenie. Najważniejszą jednak informacją jest oficjalne potwierdzenie, że aktualnie w produkcji znajduje się jedynie pecetowa edycja gry, której debiut planowany jest na 1 kwartał 2011 roku. Wersje konsolowe drugiego Wiedźmina pozostają jak na razie jedynie w planach.